Jak założyć sklep internetowy?

01-04-2020, 17:32

Założenie własnego sklepu internetowego w dobie dzisiejszych czasów jest nie tylko niezwykle opłacalne, ale także wiąże się z mniejszymi kosztami, w porównaniu do kosztów związanych z prowadzeniem sklepu stacjonarnego. Coraz więcej firm decyduje się właśnie na taką formę sprzedaży swoich produktów. Jak więc założyć sklep internetowy? O tym w dalszej części artykułu.

sklep internetowy

1. Zastanów się, jakie produkty chcesz oferować na sprzedaż w internecie

W internecie znaleźć na sprzedaż można niemalże wszystko. Zarówno odzież, meble, obuwie, jak również zabawki. Warto więc pomyśleć, jaką kwotą mamy na start do zainwestowania w kupno danych produktów, aby móc je w następnej kolejności zaoferować potencjalnym kupującym. Gdy już podejmiemy decyzję, należy podjąć współpracę z daną hurtownią, której zarówno ceny, jak i jakość produktów najbardziej nam będą odpowiadać.

2. Jaki sklep internetowy wybrać?

W internecie można znaleźć wiele platform specjalizujących się w zakładaniu sklepów internetowych. Otóż należy zaznaczyć, że prowadzić sprzedażową w internecie można poprzez wykupienie własnego serwera. Jeżeli o kwestię wykupienia serwera pod sklep internetowy to należy tą kwestię dobrze przeanalizować, ponieważ nieodpowiedni wybór może skutkować wolniejszym ładowaniem się strony, a w konsekwencji nawet brakiem możliwości dokonywania jakichkolwiek zakupów. A chodzi o to, aby sklep internetowy prosperował w sposób odpowiedni. Jednakże jak wskazują statystyki, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się właśnie na taką metodę, gdyż jest ona bezpieczna, chociażby jeżeli chodzi o przepływ pieniędzy. 

3. Co można zyskać decydując się na wykup serwera pod sklep internetowy?

Otóż aspektów tych jest wiele, a można zaliczyć do nich w szczególności, takie kwestie, jak:

  • możliwość płatności online
  • korzystanie z porównywarek cenowych
  • mobilna wersja sklepu
  • możliwość wprowadzenia kuponów rabatowych
  • zaawansowana wyszukiwarka produktów
  • możliwość korzystania z pomocy technicznej zarówno telefonicznej, jak i mailowej
  • nielimitowane wersje językowe
  • indywidualne dostosowanie szablonów na stronie internetowej
  • możliwość zakupów bez rejestracji
  • możliwość podglądu konta klienta
  • oprogramowanie dostosowane pod Google
  • możliwość wprowadzania produktów do sklepu ręcznie, bądź automatycznie od dostawcy i wiele innych możliwości

4. Zaprojektuj sklep internetowy w taki sposób, aby zachęcić klientów do kupowania

Ważne jest, aby produkty znajdujące się na stronie sklepu internetowego zostały wyeksponowane w sposób przejrzysty dla kupującego. Każdy z oferowanych produktów powinien być także w sposób rzetelny i dokładny opisany. W taki sposób, aby nic nie budziło wątpliwości w oczach potencjalnego nabywcy towaru. Należy także pamiętać o wyeksponowaniu numeru telefonu, w taki sposób, aby klient nie musiał opuszczać koszyka, aby móc skontaktować się z osobą sprzedającą. Kolejną kwestią, o którą trzeba zadbać jest to, aby strona sklepu prezentowała się dobrze wizualnie. Gdyż jak wskazują statystyki większość konsumentów podświadomie zwraca na tą kwestię uwagę. Więc, gdy sklepy internetowe prezentują się atrakcyjnie, to klient znacznie chętniej będzie chciał z takich sklepów coś nabyć i chętniej będzie do nich wracał. Fotografie umieszczanego asortymentu powinny być wyraźnie i w miarę możliwości profesjonalne, ponieważ to będzie napędzało dalszą sprzedaż produktów, jak również budziło zaufanie w oczach klienta. Gdy już wszystkie powyższe kwestie zostaną spełnione, warto dodatkowo pomyśleć o reklamie, na przykład za pośrednictwem portali społecznościowych. Dzięki takiemu zabiegowi zasięg sklepu się zwiększy.

Więcej informacji znajdziesz na CStore.pl


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag sklepy internetowe
To warto przeczytać
















RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Serwisy specjalne: