Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak wygląda współpraca koncernu spożywczego ze startupami?

08-10-2018, 17:08

W Polsce nie brak koncernów i znanych marek, ale także i małych firm, które poszukują miejsca na rynku. Coraz częściej owe podmioty odnajdują przestrzeń na wspólne działania, uatrakcyjniają klasyczne produkty i zapewniają konsumentowi większy wybór.

Koncerny i młode startupy tworzą jeden ekosystem, w którym każdy z elementów się uzupełnia. Ważny jest przy tym konsument, który ma dzięki temu większą możliwość wyboru.

Duzi gracze analizują trendy – czy są wyraźne i mają szansę na wzrost. Większość startupów nigdy nie stanie się dużymi projektami. Część ma jednak potencjał i na nich mogą skupiać się koncerny. Nie ma jednak prostej odpowiedzi na to, czy i które z nich brać pod uwagę i w jakim stopniu koncentrować się na obszarze nowych pomysłów, zachowań i innowacyjnych produktów.

Wypowiedź: Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex dla eNewsroom


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING