Jak wygląda współpraca koncernu spożywczego ze startupami?

08-10-2018, 17:08

W Polsce nie brak koncernów i znanych marek, ale także i małych firm, które poszukują miejsca na rynku. Coraz częściej owe podmioty odnajdują przestrzeń na wspólne działania, uatrakcyjniają klasyczne produkty i zapewniają konsumentowi większy wybór.

Koncerny i młode startupy tworzą jeden ekosystem, w którym każdy z elementów się uzupełnia. Ważny jest przy tym konsument, który ma dzięki temu większą możliwość wyboru.

Duzi gracze analizują trendy – czy są wyraźne i mają szansę na wzrost. Większość startupów nigdy nie stanie się dużymi projektami. Część ma jednak potencjał i na nich mogą skupiać się koncerny. Nie ma jednak prostej odpowiedzi na to, czy i które z nich brać pod uwagę i w jakim stopniu koncentrować się na obszarze nowych pomysłów, zachowań i innowacyjnych produktów.

Wypowiedź: Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex dla eNewsroom


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Luty 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728