Jak uruchomić infolinię w firmie?

01-07-2016, 14:03

Na linii wciąż pojawiają się nowi klienci, którzy są niecierpliwi i natychmiast chcą połączyć się z konsultantem. Pracownicy muszą poradzić sobie z tymi sytuacjami, jednak nie uda im się to bez profesjonalnego systemu telekomunikacyjnego. Choć infolinia dla firm stanowi przedsięwzięcie na dużą skalę, uruchomienie jej wcale nie musi być procesem żmudnym i skomplikowanym. Udowadnia to wirtualna centrala Call-eX Cloud, która może być samodzielnie skonfigurowana.

Jak uruchomić infolinię w firmie?

Infolinia voip działa na bazie wirtualnej centrali telefonicznej IP-PBX zintegrowanej z usługą połączeń głosowych VoIP – SIP Trunk: Call-eX Cloud. Jest to nic innego, jak nowoczesny system telekomunikacyjny dla biur i contact center zintegrowany z usługą SIP Trunk (rozmów VoIP).

Mając podstawową wiedzę w temacie, wystarczy kilka prostych kroków do uruchomienia infolinii we własnej firmie.

Krok 1. Wybieramy dostawcę usługi i system telekomunikacyjny dla call&contact center. Zdecydowanie warto rozważyć wybór wirtualnej centrali Call-eX Cloud VoIP marki Datera;

Krok 2. Wybieramy numer specjalny 801 - jego zaletą jest to, że wzbudza zaufanie wśród klientów, jest też łatwy do zapamiętania;

Krok 3. Uruchamiamy usługę menu IVR pod numerem 801 – jest to jedna z wielu funkcji VoIP dołączonych do kont pracowniczych;

Krok 4. Aktywujemy opcję kolejkowania połączeń - funkcjonalność ta pozwala na spełnienie dwóch podstawowych celów, takich jak:

1) zminimalizowanie czasu oczekiwania dzwoniących osób - klienci odczują znaczną poprawę procesu obsługi i dostępności konsultantów;

2) najlepsze zagospodarowanie czasem pracy konsultantów.

 

Dodatkowe narzędzia jakie są zawarte w systemie to:

Panel Agenta - to panel WWW dla pracowników infolinii i call center. Umożliwia m.in. śledzenie zadań, podgląd kolejek połączeń i zostawianie notatek na temat wyników rozmów.

Panel Supervisora - jest kontem stworzonym z myślą o szefie zespołu agentów. Pozwala mu na dołączanie do rozmów i zarządzanie pracą podwładnych, a także algorytmem pracy call center.

infolinia

Fot. pixabay.com

Infolinia dla firm - wirtualna centrala VoIP marki Datera

Dlaczego Call-eX Cloud?

nowoczesna wirtualna centrala IP-PBX - system jest administrowany poprzez panel WWW, dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, tak samo jak panel agenta i supervisora;

szereg funkcji dla contact center (kolejkowanie, automatyzacja dzwonienia);

bogate funkcje VoIP dla biur (telekonferencje, wirtualny fax, IVR, komunikaty, przekierowania);

styki API/CTI - pozwalają zintegrować ją z dowolnym środowiskiem informatycznym (CRM);

skalowalność - bardzo łatwa rozbudowa Call-eX Cloud – wystarczy aneks do umowy abonamentowej;

panele agentów infolinii - opcje takie jak: kolejki, wrap up, statusy rozmów;

• panele supervisorów - funkcjonalności zarządzania algorytmami, raportowania i analityki, podsłuchiwania rozmów;

personalizowane stawki połączeń;

atrakcyjna oferta abonamentowa - Call-eX Cloud to usługa chmurowa, płatna w abonamencie, którego wysokość zależy tylko od liczby podłączonych do platformy pracowników;

elastyczność - opcja chmury i abonamentu lub serwera i licencji - można kupić licencję i zainstalować go na dowolnym serwerze; umowy na 12 lub 24 miesiące;

• SIP Trunk w Call-eX Cloud to tanie rozmowy krajowe i zagraniczne, pakiety minut i negocjowalne stawki;

niższa bariera wejścia dla mniejszej firmy - za sprawą niewielkiej opłaty na start i atrakcyjnego abonamentu;

możliwość zarządzania czasem i trybem pracy agentów;

większa wydajność pracy.

 

Profesjonalną pomoc w uruchomieniu i konfiguracji firmowej infolinii można uzyskać, wchodząc na stronę https://www.datera.pl/dla-contact-center.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


To warto przeczytać


















RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: