Jak producenci gier karzą użytkowników za kupowanie oryginałów

15-04-2011, 21:17

Niestety zachowanie wydawców gier często nie jest zgodne z prawami logiki konsumenckiej.

Gry stają się coraz popularniejsze na urządzeniach mobilnych, jednak wciąż wielu użytkowników skarży się na sposób, w jaki traktują ich producenci.

>>Czytaj także: Aplikacja Skype dla Androida ma problemy z bezpieczeństwem

Sonda
Producenci gier utrudniają życie użytkownikom?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Na problem zwraca uwagę także serwis Ars Technica, który wymienia kilka najważniejszych grzechów producentów rozrywkowych aplikacji. Jako jeden z najbardziej irytujących problemów witryna wskazuje konieczność wpisywania różnego rodzaju kodów rejestracyjnych.

Na kolejnych miejscach niechlubnej listy znaleźć można również między innymi częste aktualizacje, które nierzadko zmniejszają wydajność gry, a także konieczność tworzenia różnego rodzaju kont w internecie, by potwierdzić swoją tożsamość. Oczywiście mogą one być później wykorzystywane do prowadzenia rozgrywek w sieci, ale na to również część użytkowników nie ma ochoty.

Ars Technica wspomina także o długich trailerach uruchamiających się często podczas gry, których dodatkowo nie można przewijać ani pominąć. Otwartym pozostaje pytanie: czemu producenci tak karzą użytkowników, którzy często niemało zapłacili za ich produkt?

>>Czytaj także: Koniec społecznościowej przeglądarki Flock


Źródło: Ars Technica
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać










  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.