Jak platforma zakupowa może usprawnić działanie firmy?

04-10-2018, 16:54

W rozwój każdej firmy, bez względu na branżę, jest wpisana stała współpraca z kontrahentami. Wraz z upływem czasu pojawia się coraz więcej dokumentów: cenników, umów, aneksów, zamówień. Manualna obsługa procesu zakupowego jest nieefektywna i generuje dodatkowe koszty dla przedsiębiorstwa. Wzrasta ryzyko popełnienia błędu oraz czasochłonność zadań. Na tym etapie naprawdę warto zainwestować w unikatowe rozwiązanie, jakim jest profesjonalna platforma zakupowa.

mat partnera

Wiarygodne źródło informacji

Intuicyjne oprogramowanie pozwoli w całkowity sposób zautomatyzować pracę w firmie. Może być wykorzystane na każdym etapie procesu zakupowego - począwszy od przetargów i zapytań ofertowych, a kończąc na katalogowaniu umów oraz przygotowywaniu podsumowań. Jest to ułatwienie zarówno dla kontrahentów jak i dla pracowników firmy. Dzięki temu każda zatrudniona osoba będzie mieć łatwy dostęp do informacji niezbędnych przy wykonywaniu swoich obowiązków służbowych. Jedno, duże, spójne źródło informacji, jakim jest platforma zakupowa, będzie mieć nieoceniony wpływ na realizację procesów, obsługę klientów oraz współpracę z dostawcami.

 

Elastyczna platforma, duże możliwości

Przebieg procesu zakupowego składa się z podobnych etapów w każdej instytucji, jednak różni się w szczegółach. Moduły w platformie NextBuy (https://www.nextbuy24.com/) można dostosować do aktualnych wymogów organizacji. Podstawową listę dostawców można z czasem wzbogacić o dodatkowe informacje takie jak: ocena współpracy z dotychczasowymi partnerami czy wyszukiwanie nowych dostawców. Kolejny moduł pozwoli na niesamowicie sprawną organizację przetargu z szybkim porównywaniem złożonych ofert. Moduł przeznaczony do zarządzania umowami ułatwi kontrolę nad poziomem wykorzystania wartości umowy oraz wygeneruje niezbędne, automatyczne powiadomienia. Moduł raportowy będzie nieocenionym wsparciem dla osób odpowiedzialnych za analizy oraz procesy decyzyjne. Dzięki NextBuy firma może skorzystać aż z 25 wskaźników KPI.

 

Inwestycja w nowoczesność

Podejmowanie wyzwań to nieodłączna część prowadzenia biznesu. Przedsiębiorcy zmagają się z licznymi decyzjami oraz podejmują ryzyko każdego dnia. Dobrze przygotowane oraz przemyślane rozwiązania, które usprawniają pracę w firmie oraz przepływ informacji, są nieocenionym wsparciem. Zautomatyzowany proces zakupowy będzie mieć pozytywny wpływ na wyniki finansowe oraz decyzje o dalszych inwestycjach. Zakup platformy zakupowej to jeden z tych kroków, z których naprawdę nie warto rezygnować i odkładać na przyszłość. Wzrost efektywności w zarządzaniu będzie zauważalny w naprawdę krótkim czasie.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***

Chcesz opublikować informację prasową lub artykuł swojej firmy w DI?
Masz dwie opcje do wyboru:

  1. Wyślij materiał pod adres: ip@di24pl. Redakcja codziennie wybiera kilka najciekawszych z nadesłanych artykułów i publikuje je po wstępnym przeredagowaniu.

  2. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój artykuł zostanie opublikowany w DI bez ingerencji redakcji w treść, wyślij materiał pod adres: kf@di24.pl. W ciągu 24h prześlemy Ci warunki takiej publikacji.


To warto przeczytać


fot. inFakt




fot. ESET






fot. Sirichai




RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: