Jak efektywniej sprzedawać w internecie? Dowiesz się na spotkaniu Netcamp E-commerce 25 lutego

PATRONAT MEDIALNY, 17-02-2016, 08:50

Już w czwartek 25 lutego Fundacja Netcamp zaprasza na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie, tym razem w temacie e-commerce. Zaproszeni prelegenci pokażą sprawdzone sposoby zwiększania konwersji online, wyjaśnią, jak e-marketing wielokanałowy działa w praktyce oraz opowiedzą o lead generation i automatyzacji w kontakcie z klientem.

Program wydarzenia:

1. 7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej - Katarzyna Baranowska, Artefakt 

Szeroka oferta produktowa, dobre statystyki ruchu na stronie, tylko konwersji wciąż brak - to zdanie powtarza się jak mantra i jest bolączką wielu osób odpowiedzialnych za e-commerce. Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów Katarzyna pokaże, dlaczego "konwersja konwersji nierówna", jakie błędy należy eliminować i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę.

2. Digital Customer Journey, jak e-marketing wielokanałowy działa w praktyce - Marek Cynowski 

Najpierw zmieniamy technologię, później technologia zmienia nas. W dzisiejszym świecie, gdzie konsumenci stykają się z produktami i usługami zarówno w kanale cyfrowym, jak i tradycyjnym, nie ma jasno postawionej granicy między kanałami komunikacji i sprzedaży, oczekiwania klientów są omnichannel. Marek opowie, czym jest podróż użytkownika i jak wygląda metodologia Digital Customer Journey. Zaprezentuje też, w jaki sposób kształtować działania i angażować klientów w wielu kanałach jednocześnie.

3. Lead generation i automatyzacja w kontakcie z klientem, czyli jak sprzedawać, leżąc na plaży - Daniel Kędzierski, FastTony.es

Jak zautomatyzować pozyskiwanie leadów i przeprowadzić skuteczną kampanię lead genaration? Dlaczego warto targetować kampanie na cechy wspólne i korzystać z geotargetowania? Czy przyszłość lead generation to integracje i które z nich są warte zauważenia?

 

Spotkanie Netcamp odbędzie się w klubie Hormon Cafe (ul. Monte Cassino 6). Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja, dzięki której można stworzyć spersonalizowany graficzny identyfikator przydatny w networkingu. 

Organizatorzy planują też transmisję online na kanale YouTube, gdzie dostępne są również nagrania z poprzednich wydarzeń. Po prezentacjach organizatorzy zapraszają na branżowe rozmowy i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć, kto się wybiera na spotkanie Netcamp, warto również dołączyć do wydarzenia na Facebooku.


Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag Netcamp
Komentuj na Facebooku
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać










  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2016»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2016 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.