IT Skaner - 15 i 16 marca 2011

16-03-2011, 22:16

Skrótowy przegląd pozostałych informacji z 15 i 16 marca 2011 r., pochodzących od polskich firm z rynku nowych technologii.

Należący do Grupy Allegro serwis Bankier.pl dołączył do sieci wydawniczej Business Ad Network. Jak informują przedstawiciele sieci, partnerstwo z Bankier.pl pozwoliło Business Ad Network stać się obecnie największym podmiotem reklamowym w kategorii biznes w polskim internecie.

---

Serwis Internet Standard opublikował raport "adStandard 2011". W 9-częściowym dokumencie przedstawione zostały m.in. podsumowanie 2010 roku na podstawie wyników Megapanelu, trendy w e-marketingu, wielkość i struktura polskiego rynku reklamy internetowej, aktywność największych reklamodawców w polskim internecie, stosunek polskich użytkowników sieci do reklamy w tym medium, przegląd internetowych form reklamowych na polskim i zagranicznym rynku. Raport znajdziecie na stronie internetstandard.pl/whitepapers

---

Funkcjonalności Click Shop
fot. home.pl - Funkcjonalności Click Shop
Home.pl wprowadził do swojej oferty nowe rozwiązanie dla osób handlujących w sieci - platformę sklepową Click Shop. Nowy sklep home oferuje m.in. zarządzanie gospodarką magazynową, obsługę płatności internetowych, style graficzne, a także system inteligentnych komunikatów umożliwiających szybką i precyzyjną reakcję właściciela sklepu internetowego na zdarzenia występujące w jego sklepie. Koszt usługi w wersji podstawowej to 48 zł/m-c, a w przypadku Click Shop Premium 72 zł/m-c. Click Shop jest również dostępny w ramach akcji Internetowa Rewolucja.

---

Powołano nowego przewodniczącego Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej „Interactive Advertising Bureau” Polska (IAB Polska), którym został Jacek Makowski z Ringier Axel Springer Polska. Wybrano także dwóch jego zastępców, którymi zostali Marcin Woźniak z ARBOmedia Polska i Maciej Kossowski z Grupy Onet.pl. Nowe władze wybrano na roczną kadencję.

---

IAB Polska poinformowała również, że 22 marca br. odbędzie się spotkanie poświęcone planowanemu uruchomieniu grupy roboczej poświęconej e-commerce. Nowa grupa będzie pracować na rzecz promocji handlu w internecie. Podstawowym celem powołania w ramach IAB Polska grupy roboczej „e-commerce” jest rozwój rynku e-zakupów w Polsce oraz zwiększenie udziału zakupów online w całości rodzimego rynku sprzedaży. Zadaniem nowej grupy będzie także wypracowanie metod promocji zakupów w internecie i praca nad zwiększeniem zaufania konsumentów do e-handlu.

---

TRO MEDIA zainwestowała w spółkę Cloud Technologies, która będzie specjalizowała się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych technologii internetowych do publikowania i zarządzania treścią oraz popularyzacją koncepcji Cloud Computing (przetwarzania w chmurze).

---

Polska firma programistyczna Clearcode została oficjalnym partnerem Piwik.org, darmowej alternatywy dla Google Analitycs, opartej na licencji GNU GPL. Piwik to program napisany w PHP MySQL, który, w przeciwieństwie do Google Analytics, pobiera się i instaluje na własnym serwerze. Dzięki otwartemu API Piwik może być indywidualnie modelowany i dostosowywany do potrzeb konkretnych podmiotów. Clearcode opracowała niedawno skrypt, który aktualizuje i pozwala na migrację danych z Google Analytics do Piwika. Szczegóły na Piwik.org.

---

GG Network wspólnie z Can`t Stop Games uruchomiło nową grę społecznościową - "Pirates Saga", opartą na komunikatorze Gadu-Gadu (wersji GG 10) i serwisie GG.pl. Użytkownicy Gadu-Gadu, wcielając się w rolę piratów, mogą zdobywać skarby i przeżywać przygody na Karaibach. Grę znajdziecie na stronie: gg.pl/#apps/piratessaga

---

Tylko do 18 marca, do godziny 22.00 internauci mogą oddawać głosy na Kobietę Dekady, w plebiscycie organizowanym przez portal Onet.pl. Kobietę Dekady poznamy 22 marca, podczas spotkania z cyklu „Sukces pisany szminką” w Hotelu Sheraton, kiedy to zostaną wręczone nagrody dla kobiet, które miały wyróżniający się wpływ na polską rzeczywistość w pierwszej dekadzie XXI wieku. Kandydatury w plebiscycie zgłaszali internauci, a kandydatki do nagrody wybrała Kapituła Plebiscytu. Głosowanie odbywa się na stronie: fkn.pl/kobieta_dekady

---

Do grona wydawców, którzy rozpoczęli korzystanie z darmowego systemu do e-mail marketingu Inis, dołączyły serwisy skupione w grupie Medousa, zwiększając liczbę obsługiwanych poprzez system Inis baz adresów e-mail o ponad 1,2 miliona - poinformowali przedstawiciele firmy.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031