iPKO zamiast Inteligo

22-01-2008, 22:17

Nowa marka bankowości elektronicznej, uruchomienie usług internetowych dla klientów korporacyjnych oraz nowy serwis internetowy banku to główne założenia nowej strategii rozwoju PKO Banku Polskiego.

Dostęp do kont bankowych za pośrednictwem internetu z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów, zarówno detalicznych jak i korporacyjnych. Zwiększa się też zainteresowanie nowymi funkcjonalnościami usług realizowanych za pośrednictwem sieci.

Spośród ponad 6 mln rachunków prowadzonych przez bank, ponad 30 proc. obsługiwanych jest poprzez serwis PKO Inteligo, umożliwiający naszym klientom dostęp do rachunków przez Internet - mówi Rafał Juszczak, prezes Zarządu PKO BP.

Dlatego też PKO zdecydowało się na zmianę swojej strategii działalności w internecie. Największą nowością jest zmiana nazwy PKO Inteligo na iPKO i zwiększenie zakresu funkcjonalności usługi.

Do końca drugiego kwartału pojawi się możliwość złożenia elektronicznych wniosków na wybrane produkty, które będzie można obsłużyć bez potrzeby składania wizyty w oddziale. Wysłany do banku przez Internet wniosek uruchomi proces, który zakończy się wysłaniem umowy za pośrednictwem kuriera bezpośrednio do klienta.

Marka iPKO będzie skierowana nie tylko do klientów indywidualnych. W ofercie Banku pojawi się nowy serwis internetowy dedykowany dla przedsiębiorstw pod nazwą iPKO Biznes. Wprowadzone zostaną w nim takie usługi jak schematy autoryzacji transakcji czy tworzenie paczek transakcji.

Nowa strategia rozwoju banku w internecie to również zmieniony serwis informacyjny PKO BP z taką samą szatą graficzną dla wszystkich serwisów internetowych Grupy PKO BP.

Nowy serwis PKO Banku Polskiego można obejrzeć wchodząc na stronę www.nowyserwis.pkobp.pl.

Następny artykuł » zamknij

E-mail w komórce od Ery

Źródło: PKO Bank Polski
Tematy pokrewne:  

tag PKO BPtag iPKOtag Inteligotag finansetag bankowość
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy