Investing zdobywa popularność

17-01-2011, 10:39

Ogłoszenia biznesowe i platforma inwestycyjna z Grupy Inwestycje.pl zyskują coraz większą popularność. W serwisie pojawiło się już 110 tys. ofert dla przedsiębiorców i 20 tys. użytkowników-inwestorów.

Sonda
Szukasz miejsca do inwestowania?
  • tak
  • nie
  • gdyby ktoś tak zainwestował w moją firmę...
  • nie mam pomysłu
wyniki  komentarze

W Grupie Inwestycje.pl wyłonił się nowy serwis - platforma Investing.pl mająca na celu ułatwienie kontaktu pomiędzy osobami poszukującymi inwestorów z tymi, którzy szukają ciekawych pomysłów biznesowych. Platforma podzielona jest na bloki, które mają ułatwić poruszanie się w serwisie. Na naturalny podział sprzedam/kupię (szukam inwestora/zainwestuję) nałożony jest kolejny, definiujący konkretny obszar zainteresowania. Mamy do dyspozycji nieruchomości, inwestycje, biznes, know-how oraz inne, z których dodatkowo wyróżniona jest działalność franczyzowa.

>> Czytaj też: Inwestycje w nowe technologie a ryzyko

Na Investing.pl przedstawiane są projekty zarówno w fazie zalążkowej, jak i startupu czekającego na realizację. Projekty nie są oceniane, bo doświadczenie mówi, żeby w tej kwestii nie działać zbyt pochopnie. Każde ogłoszenie przed publikacją jest autoryzowane przez administratora, jednak niewiele ofert jest blokowanych.

Serwis Investing.pl oferuje 110 tys. ogłoszeń dla przedsiębiorców
fot. - Serwis Investing.pl oferuje 110 tys. ogłoszeń dla przedsiębiorców
W serwisie pojawiło się już 110 tys. ofert dla przedsiębiorców i 20 tys. użytkowników, którzy chcą inwestować w pojedynkę lub w grupie. Padają oferty kupna i sprzedaży całych firm i nieruchomości.

>> Czytaj też: Inwestycje w nieruchomości polskich internautów

- Podczas rozwijania poszczególnych serwisów należących do Grupy Inwestycje.pl przyświeca nam jeden cel - chcemy dostarczyć naszym użytkownikom kompleksowych narzędzi, niezbędnych do poruszania się w skomplikowanym świecie finansów, inwestycji oraz makro- i mikroekonomii. Oprócz serwisów informacyjnych, oddajemy do ich dyspozycji również platformy komunikacyjne, wierząc, że rozwój przedsiębiorczości wszystkim przynosi korzyści. Dotyczy to zarówno usatysfakcjonowanych użytkowników, jak i reklamodawców, którzy mają pewność, że ich produkty docierają do właściwej grupy docelowej oraz naszych partnerów - podsumowuje Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu Inwestycje.pl S.A.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy