Internetowy merchandising (wideo)

26-11-2010, 22:40

Usługa Fablo ma prezentować produkty w sklepie internetowym w taki sposób, aby klient kupił więcej, szybciej i wrócił zadowolony.

Prezentacja produktów w internecie nieco różni się od tej znanej z półek hipermarketów. W sieci produkt należy jeszcze wyszukać wśród kilkudziesięciu lub kilkuset innych, zupełnie zbędnych i niewidocznych na pierwszy rzut oka. W wyszukiwaniu ma pomóc nowy projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

>> Czytaj też: Supergluty, czyli polska wyszukiwarka dla dzieci

Sonda
Używasz wyszukiwarek w sklepach internetowych?
  • tak
  • tak, ale rzadko znajduję czego chcę
  • nie, korzystam z kategorii i działów
  • nie, dokładnie wiem czego chcę
  • nie korzystam ze sklepów internetowych
wyniki  komentarze

Fablo działa w modelu SaaS (ang. Software as a Service – oprogramowanie jako usługa) i wymaga zmiany kodu strony WWW sklepu. Pozwala to na wyszukiwanie produktów – jak twierdzą twórcy – szybkie i efektywne, pozbawione przycisku „szukaj”, ponieważ wyniki pojawiają się na bieżąco.

Zapytania klientów wędrują nie do serwera sklepu internetowego, a Fablo, gdzie odbywa się cała praca, następnie zwraca odpowiedzi do sklepu, który może je filtrować i ostatecznie prezentuje listę produktów. Fablo działa w oparciu o abonament, a twórcy zapewniają aktualizacje i rozwój wyszukiwarki.

>> Czytaj też: YouTube udoskonala swoją wyszukiwarkę

– Model e-commerce, który znamy, przechodzi do historii. W ciągu kilku lat sklepy będą budować kompetencje w dwóch obszarach wyróżnienia swojej oferty na tle konkurencji, czyli procesów sprzedażowych oraz obsługi pozostałych procesów – mówi Igor Dzierżanowski, prezes Fablo.

Więcej informacji pod adresem: www.fablo.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930