Internetowa Rewolucja w Warszawie do końca tygodnia

23-05-2012, 21:08

Przedsiębiorcy z Warszawy i okolic mogą bezpłatnie skorzystać z wiedzy ekspertów z zakresu obecności firmy w internecie, dowiedzieć się, jak bezpłatnie założyć stronę internetową czy przeprowadzić kampanię reklamową w wyszukiwarce. Dla chętnych odbędą się także nieodpłatne szkolenia dotyczące korzyści, jakie przynosi obecność firmy w sieci.

Możliwości te oferuje kampania edukacyjna Internetowa Rewolucja, adresowana do mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Współorganizatorem akcji jest Miasto stołeczne Warszawa.

- Naturalnie chcemy, żeby warszawscy przedsiębiorcy byli konkurencyjni. W dzisiejszym świecie nowe technologie i nowoczesne kanały promocji stają się jednym z ważniejszych wyznaczników sukcesu firmy - dlatego przyłączyliśmy się do akcji Google, home.pl i PKPP Lewiatan. Nasze doświadczenia ze szkoleń prowadzonych w ramach projektów unijnych pokazują, że przedsiębiorcy chcą się uczyć, jak twórczo wykorzystać internet i związane z nim możliwości w swojej pracy - mówi Michał Olszewski, wiceprezydent Warszawy odpowiedzialny na rozwój gospodarczy.

Ciężarówka Internetowej Rewolucji
fot. - Ciężarówka Internetowej Rewolucji
Ciężarówka Internetowej Rewolucji zatrzyma się 24 i 25 maja przy siedzibie AIP Business Link przy ul. Mokotowskiej 1 (Zebra Tower). Eksperci będą udzielać porad w godz. 9.00 - 18.00. Każdego dnia przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach, np. "Jak założyć stronę WWW, którą pokochają klienci" czy dotyczących reklamy w wyszukiwarce. Codziennie zaplanowano trzy identyczne bloki szkoleniowe, tak by chętni mogli wybrać dogodne dla siebie godziny. Oprócz szkoleń każdy przedsiębiorca będzie mógł wziąć udział w indywidualnych bezpłatnych konsultacjach z ekspertem, który pomoże aktywnie zaistnieć w internecie.

Czytaj też: Firmy chcą się szkolić w zakresie obecności w internecie

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SMG/KRC, chociaż ponad 89% polskich małych i średnich firm korzysta z internetu, to stronę internetową posiada zaledwie połowa z nich. Z internetu regularnie korzysta już ponad 18 mln Polaków. Jeśli danej firmy nie ma w internecie, to nie dociera ona ze swoją ofertą do olbrzymiej grupy osób.

W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu internetu w swojej działalności.

Aby zapewnić sobie miejsce na szkoleniach, można wcześniej zarejestrować się na stronie: www.internetowarewolucja.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy