Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W czasie dwóch dni Internet Poland 2011 odbędą się: targi branżowe, konferencja Forum IAB oraz gala rozdania nagród Mixx Awards. Organizatorem jest IAB Polska.

Internet Poland 2011Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który co roku odpowiadał za organizację Forum IAB oraz uroczystości wręczenia nagród Mixx Awards, tym razem postanowił dodać nowy punkt – część targową, w której będą mogły zaprezentować się wszystkie firmy, których środowiskiem pracy jest internet. Dzięki temu powstało wydarzenie– Internet Poland Conference & Expo. W tym tygodniu ruszyła kampania marketingowa informująca o evencie.

Po raz pierwszy w historii funkcjonowania związk, zdecydowaliśmy się na tak intensywną kampanię marketingową. Zostanie wyemitowanych łącznie kilkaset spotów reklamowych zarówno w stacjach radiowych, jak i telewizyjnych. Obejmie ona również zasięgiem największe serwisy internetowe oraz prasę ogólnopolską i regionalną. Cała kampania ma charakter B2B – powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Czytaj też: IAB Polska: Eksperymenty T-Mobile nie wyjdą na dobre branży reklamowej

Podczas Internet Poland 2011 Conference & Expo odbędą się:

Mixx Awards - koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”), która została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.

Forum IAB 2011 - konferencja branży internetowej, w której występują światowej sławy paneliści oraz osoby zajmujące kluczowe stanowiska w międzynarodowych korporacjach. Poprzednia edycja Forum uświetniona była takimi nazwiskami, jak Seth Godin czy Mike Walsh. W tym roku wystąpi między innymi Rupert Slade oraz gość specjalny, którego nazwiska jeszcze nie ujawniono.

Targi Internet Poland - targi, na których mają okazję zaprezentować się firmy z dziedziny marketingu interaktywnego. Na ponad pięciu tysiącach metrów kw. swoje produkty pokażą dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w tematyce brand advertisingu, e-mail marketingu, social media, mobile marketingu, advergamingu, agencje kreatywne/reklamowe oraz domy mediowe.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING