Intel wyda 300 mln dol. na promowanie ultrabooków

10-01-2012, 13:56

Wcześniej identyczną sumę Intel przeznaczył na wsparcie firm, które rozwijają nowoczesny sprzęt najwyższej klasy.

Największy na świecie producent procesorów dla pecetów planuje przeprowadzenie największej kampanii reklamowej od 2003 roku - poinformowała agencja Reuters. Firma chce w ten sposób wesprzeć produkty, które mają konkurować z urządzeniami firmy Apple.

Czytaj także: Ultrabooki - jakie będą według Intela?

- W 2012 roku skupimy się na poprawianiu świadomości oraz zapotrzebowania na ultrabooki - powiedział Kevin Sellers szefujący w firmie Intel działowi sprzedaży i marketingu. Jak wyjaśnił na targach CES, kampania będzie nosiła tytuł "Nowa era komputerów".

Promowanie ultrabooków ma się odbywa w mediach tradycyjnych, jak prasa czy telewizja, ale również w witrynach społecznościowych. Na początku tygodnia Intel zapowiedział także partnerstwo z firmą Nuance zajmującą się technologiami głosowymi, co z pewnością przełoży się na obsługę tego typu poleceń w ultrabookach.

Warto przypomnieć, że już w sierpniu ubiegłego roku Intel stworzył fundusz w wysokości 300 milionów dolarów, który miał napędzać rozwój nowoczesnych urządzeń. Pomysł ostro skrytykowało AMD, które zamiast tego chwaliło się własnym rozwiązaniem. Firma uważała również, że "ultrabooki nie mają szans z MacBookami Air".

Czytaj także: Intel: 300 mln dolarów na rozwój ultrabooków (wideo)


Źródło: Intel, Reuters
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930