Innowacyjne rozwiązanie dla Twojej firmy

30-06-2020, 13:55

Comarch erp optima CRM to rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa nastawionego na budowanie pozytywnego wizerunku, świadczenie usług na najwyższym poziomie, dbanie o klienta i systematyzowanie relacji z nim. Wszystko to ma pośredni lub bezpośredni wpływ na odniesienie sukcesu i wzrost zysków. Z myślą o firmach świadczących usługi i zajmujących się serwisowaniem oferowanych produktów powstało innowacyjne oprogramowanie Comarch erp optima serwis, które jest w pełni kompatybilne z wieloma innymi modułami dotyczącymi faktur i handlu.

comarch erp optima serwis

Jakie możliwości daje Comarch erp optima serwis?

Niezależnie od tego, jaki profil działalności ma firma świadcząca różnego typu usługi i jakiej jest wielkości, bardzo pomocnym narzędziem pracy okazuje się być innowacyjny system Comarch erp optima, wzbogacony o moduł Comarch erp optima serwis. Rozwiązanie to pozwala na rejestrowanie wszystkich przyjmowanych przez firmę zleceń serwisowych. Uzyskują one status zrealizowane lub w toku. Moduł ten umożliwia harmonogramowanie zadań i rejestrowanie wykonanych już czynności. Duże możliwości w wyborze ustawień sprawiają, że możliwe jest dopasowanie ich do obsługi serwisu konkretnej firmy. Comarch erp optima serwis pozwala także na rejestrowanie historii realizowanych napraw, łącznie z zastosowanymi w tym celu częściami. Dowody zakupu, czyli faktury i paragony, mogą być wyświetlane w bardzo przystępny sposób, gdyż bezpośrednio z poziomu wybranego zlecenia. Praktyczną funkcjonalnością w Comarch erp optima serwis jest możliwość rezerwowania czasu w przypadku zleceń wymagających dojazdu do klienta. Wszystkie potrzebne dane wyświetlane są w kalendarzu operatora, który zawsze znajduje się pod ręką. Zaletą korzystania z tego modułu jest możliwość obsługiwania zleceń cyklicznych, mając do dyspozycji różne opcje do wyboru – zakładkę ogólnie, kontrahent, czynności, części, atrybuty.

Dlaczego warto zainwestować w Comarch erp optima serwis?

Korzyści płynących z wdrożenia w swoim przedsiębiorstwie Comarch erp optima serwis jest wiele, o czym przekonali się już właściciele różnych firm. System ten ułatwia, usprawnia i przyspiesza wprowadzanie różnego typu informacji związanych z przyjętymi zleceniami serwisowymi. Dodatkowo można na bieżąco analizować podejmowanie czynności, które zostały przydzielone konkretnym pracownikom. Na korzyść Comarch erp optima serwis przemawia przejrzystość ustalania terminów wykonania prac z poziomu terminarza i prowadzenie ich szczegółowej ewidencji. Wdrożenie tego nowoczesnego systemu pozwala na uporządkowanie organizacji kadry pracowniczej i priorytetyzowanie działań. Każde zlecenie można w przystępny sposób podsumować i wystawić fakturę klientowi. Możliwe jest nawet wyodrębnienie osobnego magazynu, który posłuży wyłącznie do działań dotyczących stricte serwisu. Comarch erp optima serwis wspiera prowadzenie i zarządzanie przedsiębiorstwem w kontaktach na linii firma-klient.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag ERPtag Comarch
To warto przeczytać















Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Serwisy specjalne: