Infor.TV: zarządzanie wideo przez Multiscreen.TV

11-09-2009, 19:49

Telewizyjny serwis Grupy Infor wprowadzi na swoich stronach platformę Multiscreen.TV - poinformowali przedstawiciele producenta rozwiązania, firmy Comtica. Rozwiązanie to umożliwia zarządzanie treściami i reklamami wideo w serwisach internetowych.

Telewizyjny serwis Infor.TV zawiera ponad 1200 materiałów w postaci newsów i relacji, porad eksperckich z zakresu gospodarki, prawa i finansów. Teraz do zarządzania treściami wideo Grupa Infor będzie wykorzystywała platformę stworzoną przez Comtica.

- O wyborze Multiscreen.TV zadecydowała przede wszystkim możliwość umieszczania playerów w dowolnym miejscu serwisu z indywidualną grafiką, rozbudowane statystyki i nowatorski sposób zamieszczania multimedialnych form reklamowych. Naszym klientom będziemy mogli teraz oferować reklamy wideo indywidualnie dobrane do profilu grupy docelowej - podkreśla Ilona Aleksandrowicz z Infor.pl.

Zarządzanie serwisem mają ułatwić rozbudowane statystyki, pozwalające precyzyjnie określać oglądalność poszczególnych klipów. Multiscreen.TV będzie przydatny w zarządzaniu dłuższymi materiałami, m.in. projektem webinaria – wirtualnymi wykładami biznesowymi prowadzonymi przez ekspertów Infor i PricewaterhouseCoopers.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031