Listy Czytelników

UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl RSS
Bądź na bieżąco - subskrybuj Listy Czytelników przez RSS
  • TP nie blokuje, ale może ograniczyć


    ©istockphoto.com/idesy
    Użytkownicy TP mogą mieć problem z odwiedzaniem serwisu społecznościowego vkontakte.ru – donosi nasz Czytelnik. TP twierdzi, że dostępu nie blokuje, ale możliwe jest "ograniczenie dostępu" ze względów bezpieczeństwa.  więcej
    08-04-2009, 12:45, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Zamówienie do odebrania za milion dni?

    Dostaliśmy krótki sygnał od Czytelnika DI, a jednocześnie klienta Merlin.pl: "Od jakiegoś czasu (w sklepie - przyp. red.) oferują terminy dostawy bardzo wysunięte, np. 100 000 000 005 dni. Takiego towaru to nie odbiorą nawet moje pra, pra, pra, prawnuki". Sprawdziliśmy tę informację w Merlinie.  więcej
    01-04-2009, 15:39, Agnieszka Wesołowska, Listy Czytelników
  • Dlaczego TVP.pl jest płatne za granicą?

    Serwis TVP.pl wymaga od widzów wniesienia "opłaty technicznej" w celu uzyskania dostępu do materiałów wideo – zauważył nasz Czytelnik z Belgii i pyta, czy dotyczy to tylko widzów mieszkających poza Polską. Z komunikatu na stronie TVP wynika, że rzeczywiście tak jest i ma to związek z "trudną sytuacją finansową TVP".  więcej
    30-03-2009, 14:36, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Bash.org.pl jeszcze nie zamknięty

    Od rana do Dziennika Internautów trafia wiele listów z informacją o zamknięciu serwisu bash.org.pl i prośbą o zbadanie tej sprawy. Mamy krótką i dobrą wiadomość – serwis jedynie przechodzi modernizację.  więcej
    27-03-2009, 09:33, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Termin zwrotu towaru nie zawsze 10-dniowy


    ©istockphoto.com/photographeer
    Towar kupiony w internecie możemy zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny ale są sytuacje, gdy termin ten wydłuża się aż do trzech miesięcy – zauważył w liście jeden z Czytelników DI, który ma problem ze zwrotem towaru. To prawda. W pewnych przypadkach mamy więcej czasu na zwrot towaru.  więcej
    20-03-2009, 09:10, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Polbank: internauci zaskoczeni modernizacją

    Internetowy serwis transakcyjny Polbanku nie działa, a klienci nie zostali o tym powiadomieni – donosi nasz Czytelnik. Dyrektor Generalny Polbanku zapewnia, że są to prace modernizacyjne i nie ma się czego obawiać. Powiadomił też, że udostępniono bezpłatny alternatywny sposób składania dyspozycji.  więcej
    13-03-2009, 08:53, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Netia: kilka tysięcy klientów odczuło awarię

    Wielu klientów Netii korzystających z usługi na łączach TP miało ostatnio problemy z dostępem do internetu - pisze Czytelnik DI. Rzeczniczka Netii przyznała, że miała miejsca awaria, która dotknęła 1% jej klientów. Skutki tej awarii nie powinny być już odczuwalne.  więcej
    09-03-2009, 12:00, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Informacje na stronie Kingston wprowadzają w błąd

    Jeśli chcesz sprawdzić, czy karta pamięci będzie pasować do aparatu, nie ufaj wyłącznie informacjom na stronie producenta tej karty. Jeden z naszych Czytelników przekonał się, że nie zawsze są one rzetelne, a to naraża klienta na zakup niepotrzebnego urządzenia.  więcej
    07-03-2009, 09:37, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • mBank mobile wymusza zgodę na otrzymywanie reklam?

    Po interwencji Dziennika Internautów zapis wzbudzający wątpliwości Czytelnika został usunięty z formularza zakupu dostępnego na stronie mBank mobile. W spornej kwestii wypowiedział się współpracujący z redakcją prawnik.  więcej
    23-02-2009, 19:19, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników
  • Umowa lojalnościowa a zmiana prędkości łącza


    © damircudic at istockphoto.com
    Czy operator może odmówić przyspieszenia prędkości łącza w czasie trwania umowy? - pyta w liście Czytelnik DI, którego konsultantka poinformowała, że jest to niemożliwe. Wygląda jednak na to, że konsultantka popełniła błąd, a zmiana łącza na szybsze jest możliwa u niejednego operatora.  więcej
    19-02-2009, 09:22, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Nie daj się nabrać - nie płać za darmowy program!


    DI
    Jeden z Czytelników Dziennika Internautów poinformował o kolejnych próbach wyłudzenia, których celem stali się użytkownicy Gadu-Gadu zainteresowani poszerzeniem możliwości używanego przez nich komunikatora.  więcej
    18-02-2009, 12:44, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników
  • Ile płacą sieci reklamowe w Polsce?


    Kamil Porembiński na lic CC
    Jaki jest model biznesowy serwisu? Pytanie to często spędza sen z powiek twórców startupów. Reklama to zwykle najmniej pożądana odpowiedź w tej sytuacji, jednak to właśnie sprzedaż powierzchni pod reklamę jest najłatwiejszym do wprowadzenia elementem, który najszybciej zaczyna generować jakikolwiek przychód. Czy witryna może się utrzymać, opierając dochody na współpracy z sieciami reklamowymi - pyta jeden z Czytelników Dziennika Internautów.  więcej
    09-02-2009, 17:57, Krzysztof Gontarek, Listy Czytelników
  • Handel adresami e-mail


    ©istockphoto.com/Pinopic
    Kradzież adresów e-mail stanowi jedną z najbardziej popularnych gałęzi cyberprzestępczości. Dlaczego tak się dzieje i jak się przed tym uchronić radzą eksperci.  więcej
    27-01-2009, 07:04, Marta Klimowicz, Listy Czytelników
  • Sieć Crowley wraca do siebie po awarii

    Sieć firmy Crowley od wczorajszego popołudnia była niedostępna w całym kraju - poinformował w liście Czytelnik. Firma Crowley Data Poland wyjaśniła Dziennikowi Internautów przyczynę awarii i podkreśliła, że jej sieć może być teraz bardziej zawodna w związku z pracami modernizacyjnymi.  więcej
    20-01-2009, 13:44, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • myPhone: instrukcje telefonów dostępne w sieci

    Użytkownicy telefonów myPhone mogą mieć problem z polską instrukcją, mimo że myPhone to marka polska. Telefony nie mają też polskiego słownika i możliwości wpisania polskich znaków do książki – pisze Czytelnik. Przedstawiciel myPhone Sp. z o.o. odpowiedział Dziennikowi Internautów, że niedociągnięcia te zostaną usunięte.  więcej
    20-01-2009, 09:49, Marcin Maj, Listy Czytelników

50 pomysłów na prezenty z sieci pod choinkę




fot. Chce.to
Na mikołajki obdarowujemy się zwykle drobiazgami albo słodyczami. O wiele większym wyzwaniem są zbliżające się święta Bożego Narodzenia, kiedy to św. Mikołaj albo Gwiazdor czy nawet Aniołek (w zależności od regionu) wkłada pod choinkę bardziej wymyślne prezenty. Redakcja Dziennika Internautów przygotowała kilkadziesiąt propozycji - na każdy gust i każdą kieszeń.  więcej

Początkujący programiści czytają książkę "Róża, a co chcesz wiedzieć?" [Uwaga konkurs!]




fot. Helion
„Róża, a co chcesz wiedzieć?” to pierwszy przewodnik po świecie nowych technologii, a zarazem podręcznik programowania dla dzieci. Publikacja przyjęła formę noweli graficznej. Jej bohaterką jest dziewczynka, która w przyszłości, chce zostać programistką. Jeszcze przed premierą książkę przeczytało kilku szczęśliwców. Poznajmy ich opinie. Uwaga, przygotowaliśmy dla Was konkurs!  więcej
  
znajdź w serwisie

« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 




Serwisy specjalne: