Listy Czytelników

UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl RSS
Bądź na bieżąco - subskrybuj Listy Czytelników przez RSS
  • TP nie blokuje, ale może ograniczyć


    ©istockphoto.com/idesy
    Użytkownicy TP mogą mieć problem z odwiedzaniem serwisu społecznościowego vkontakte.ru – donosi nasz Czytelnik. TP twierdzi, że dostępu nie blokuje, ale możliwe jest "ograniczenie dostępu" ze względów bezpieczeństwa.  więcej
    08-04-2009, 12:45, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Zamówienie do odebrania za milion dni?

    Dostaliśmy krótki sygnał od Czytelnika DI, a jednocześnie klienta Merlin.pl: "Od jakiegoś czasu (w sklepie - przyp. red.) oferują terminy dostawy bardzo wysunięte, np. 100 000 000 005 dni. Takiego towaru to nie odbiorą nawet moje pra, pra, pra, prawnuki". Sprawdziliśmy tę informację w Merlinie.  więcej
    01-04-2009, 15:39, Agnieszka Wesołowska, Listy Czytelników
  • Dlaczego TVP.pl jest płatne za granicą?

    Serwis TVP.pl wymaga od widzów wniesienia "opłaty technicznej" w celu uzyskania dostępu do materiałów wideo – zauważył nasz Czytelnik z Belgii i pyta, czy dotyczy to tylko widzów mieszkających poza Polską. Z komunikatu na stronie TVP wynika, że rzeczywiście tak jest i ma to związek z "trudną sytuacją finansową TVP".  więcej
    30-03-2009, 14:36, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Bash.org.pl jeszcze nie zamknięty

    Od rana do Dziennika Internautów trafia wiele listów z informacją o zamknięciu serwisu bash.org.pl i prośbą o zbadanie tej sprawy. Mamy krótką i dobrą wiadomość – serwis jedynie przechodzi modernizację.  więcej
    27-03-2009, 09:33, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Termin zwrotu towaru nie zawsze 10-dniowy


    ©istockphoto.com/photographeer
    Towar kupiony w internecie możemy zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny ale są sytuacje, gdy termin ten wydłuża się aż do trzech miesięcy – zauważył w liście jeden z Czytelników DI, który ma problem ze zwrotem towaru. To prawda. W pewnych przypadkach mamy więcej czasu na zwrot towaru.  więcej
    20-03-2009, 09:10, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Polbank: internauci zaskoczeni modernizacją

    Internetowy serwis transakcyjny Polbanku nie działa, a klienci nie zostali o tym powiadomieni – donosi nasz Czytelnik. Dyrektor Generalny Polbanku zapewnia, że są to prace modernizacyjne i nie ma się czego obawiać. Powiadomił też, że udostępniono bezpłatny alternatywny sposób składania dyspozycji.  więcej
    13-03-2009, 08:53, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Netia: kilka tysięcy klientów odczuło awarię

    Wielu klientów Netii korzystających z usługi na łączach TP miało ostatnio problemy z dostępem do internetu - pisze Czytelnik DI. Rzeczniczka Netii przyznała, że miała miejsca awaria, która dotknęła 1% jej klientów. Skutki tej awarii nie powinny być już odczuwalne.  więcej
    09-03-2009, 12:00, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Informacje na stronie Kingston wprowadzają w błąd

    Jeśli chcesz sprawdzić, czy karta pamięci będzie pasować do aparatu, nie ufaj wyłącznie informacjom na stronie producenta tej karty. Jeden z naszych Czytelników przekonał się, że nie zawsze są one rzetelne, a to naraża klienta na zakup niepotrzebnego urządzenia.  więcej
    07-03-2009, 09:37, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • mBank mobile wymusza zgodę na otrzymywanie reklam?

    Po interwencji Dziennika Internautów zapis wzbudzający wątpliwości Czytelnika został usunięty z formularza zakupu dostępnego na stronie mBank mobile. W spornej kwestii wypowiedział się współpracujący z redakcją prawnik.  więcej
    23-02-2009, 19:19, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników
  • Umowa lojalnościowa a zmiana prędkości łącza


    © damircudic at istockphoto.com
    Czy operator może odmówić przyspieszenia prędkości łącza w czasie trwania umowy? - pyta w liście Czytelnik DI, którego konsultantka poinformowała, że jest to niemożliwe. Wygląda jednak na to, że konsultantka popełniła błąd, a zmiana łącza na szybsze jest możliwa u niejednego operatora.  więcej
    19-02-2009, 09:22, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • Nie daj się nabrać - nie płać za darmowy program!


    DI
    Jeden z Czytelników Dziennika Internautów poinformował o kolejnych próbach wyłudzenia, których celem stali się użytkownicy Gadu-Gadu zainteresowani poszerzeniem możliwości używanego przez nich komunikatora.  więcej
    18-02-2009, 12:44, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników
  • Ile płacą sieci reklamowe w Polsce?


    Kamil Porembiński na lic CC
    Jaki jest model biznesowy serwisu? Pytanie to często spędza sen z powiek twórców startupów. Reklama to zwykle najmniej pożądana odpowiedź w tej sytuacji, jednak to właśnie sprzedaż powierzchni pod reklamę jest najłatwiejszym do wprowadzenia elementem, który najszybciej zaczyna generować jakikolwiek przychód. Czy witryna może się utrzymać, opierając dochody na współpracy z sieciami reklamowymi - pyta jeden z Czytelników Dziennika Internautów.  więcej
    09-02-2009, 17:57, Krzysztof Gontarek, Listy Czytelników
  • Handel adresami e-mail


    ©istockphoto.com/Pinopic
    Kradzież adresów e-mail stanowi jedną z najbardziej popularnych gałęzi cyberprzestępczości. Dlaczego tak się dzieje i jak się przed tym uchronić radzą eksperci.  więcej
    27-01-2009, 07:04, Marta Klimowicz, Listy Czytelników
  • Sieć Crowley wraca do siebie po awarii

    Sieć firmy Crowley od wczorajszego popołudnia była niedostępna w całym kraju - poinformował w liście Czytelnik. Firma Crowley Data Poland wyjaśniła Dziennikowi Internautów przyczynę awarii i podkreśliła, że jej sieć może być teraz bardziej zawodna w związku z pracami modernizacyjnymi.  więcej
    20-01-2009, 13:44, Marcin Maj, Listy Czytelników
  • myPhone: instrukcje telefonów dostępne w sieci

    Użytkownicy telefonów myPhone mogą mieć problem z polską instrukcją, mimo że myPhone to marka polska. Telefony nie mają też polskiego słownika i możliwości wpisania polskich znaków do książki – pisze Czytelnik. Przedstawiciel myPhone Sp. z o.o. odpowiedział Dziennikowi Internautów, że niedociągnięcia te zostaną usunięte.  więcej
    20-01-2009, 09:49, Marcin Maj, Listy Czytelników

Nadajemy paczkę DPD - jak to zrobić?



Nadanie paczki DPD nie musi wiązać się z przyjazdem do punktu tej sieci kurierskiej. Zamów kuriera przez internet, a zaoszczędzisz - zarówno czas jak i pieniądze. W jaki sposób można złożyć zamówienie usługi kurierskiej dla DPD w Polsce i w przypadku wysyłki zagranicznej?  więcej

Początkujący programiści czytają książkę "Róża, a co chcesz wiedzieć?" [Uwaga konkurs!]




fot. Helion
„Róża, a co chcesz wiedzieć?” to pierwszy przewodnik po świecie nowych technologii, a zarazem podręcznik programowania dla dzieci. Publikacja przyjęła formę noweli graficznej. Jej bohaterką jest dziewczynka, która w przyszłości, chce zostać programistką. Jeszcze przed premierą książkę przeczytało kilku szczęśliwców. Poznajmy ich opinie. Uwaga, przygotowaliśmy dla Was konkurs!  więcej
  
znajdź w serwisie

« Czerwiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 




Serwisy specjalne: