Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

II Edycja Social Impact - Social Media Day w Warszawie

06-07-2010, 13:44

Social Media Day w Warszawie połączył świat biznesu i nauki. II Edycja konferencji Social Impact odbyła się w środę 30 czerwca w auli głównej PJWSTK i zgromadziła ponad 200 uczestników. Organizatorami byli PJWSTK i Interactive Research Center Sp. z o.o.

Konferencja zatytułowana „Badania społeczne w internecie. Nauka i biznes” miała na celu pokazanie części wspólnych dla rynku i pracy naukowej uczelni. Koordynatorem głównym cyklu konferencji jest Mariusz Karbowski z IRCenter.

Konferencję poprowadziła Justyna Spychała z IRCenter i Informatyki Społecznej w PJWSTK. Pracownicy firm mogli zobaczyć, nad czym pracują naukowcy i zastanowić się nad korzyściami zastosowania konkretnych metodologii, narzędzi i wiedzy w realizacji zadań biznesowych. Środowisko akademickie poznało potrzeby i oczekiwania rynku.

>> Czytaj też: Konferencja Silesia SEM 2010

Występujący w pierwszej części wykładowcy i studenci prezentowali wyniki badań prowadzonych na wydziale Informatyki Społecznej PJWSTK pod kierownictwem prodziekana – dr. Adama Wierzbickiego. Poszczególne prezentacje dotyczyły funkcjonowania i struktury zespołów redakcyjnych na Wikipedii, a także badania kompetencji teamów specjalistycznych funkcjonujących w serwisie Linkedin. W dalszej kolejności przedstawiono możliwości analizowania społeczeństwa sieciowego i pozyskiwania wiarygodnych danych o uczestnikach dyskusji.

Sonda
Weźmiesz udzial w kolejnej edycji Social Media Day?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
  • Nie interesuje mnie to
wyniki  komentarze

- Konferencja przedstawiła najnowsze osiągnięcia naukowe w badaniach akademickich, które z powodzeniem mogą być zastosowane w biznesie. Była także okazją do spotkania najlepszych na rynku praktyków social media – mówi Mariusz Karbowski, koordynator cyklu konferencji z IRCenter.

Owocem konferencji będzie raport wideo realizowany przez organizatora Interctvie Research Center we współpracy z VideoADDICTED, którego celem jest systematyzacja wiedzy o rynku wideo w Polsce, opisanie dobrych praktyk biznesowych i modeli biznesowych z wykorzystaniem wideo. Raport ma również za zadanie standaryzowanie sposobów mierzenia efektywności działań prowadzonych przy wykorzystaniu formatów wideo.

>> Czytaj też: Relacja z wrocławskiej Konferencji Video

Prowadzący zapowiedzieli także powstanie raportu „Diagnoza Social Media. Social Media jako źródło wiedzy o konsumentach”, nad którym rozpoczęła pracę Grupa Ekspercka powołana po pierwszej konferencji Social Impact.

Kolejna edycja konferencji Social Impact odbędzie się w Krakowie, prawdopodobnie pod koniec sierpnia 2010 r.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *