Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Idealny pracownik do Second Life

25-01-2008, 06:56

Wiele instytucji ma przedstawicieli w Second Life, ale nie zawsze da się z nimi porozmawiać, gdyż pracownicy nie mogą ciągle przebywać w wirtualnym świecie. Problem ten rozwiązali polscy inżynierowie, którzy stworzyli inteligentnego awatara.

Awatar stworzony przez firmę InteliWISE przede wszystkim będzie obecny w wirtualnej siedzibie nawet poza normalnymi godzinami pracy. To sprawia, że fani SL będą mogli zawsze dowiedzieć się czegoś o działalności instytucji lub firmy.

Inteligentny awatar ma też inne zalety - może rozmawiać z setkami klientów jednocześnie i jest zaopatrzony w algorytmy pozwalające na "uczenie się". Firma korzystająca z awatara ma kontrole nad prowadzonymi przez niego rozmowami, możliwość przeglądania ich historii oraz sprawdzenia rzeczywistego zainteresowania rozmówców oferowanymi produktami czy usługami.

Wiceprezes InteliWISE Marek Trojanowicz podkreślił, że technologia jest w 100% efektem pracy polskiego zespołu. Połączono w niej w jedno rozwiązanie algorytmy sztucznej inteligencji, systemy mowy oraz trójwymiarową wizualizację postaci. Dla firmy, która zażyczy sobie wirtualnego pracownika, dostawca awatara przygotowuje jego wygląd, głos i wyposaży go niezbędne informacje.

Inteligentnego awatara można "odwiedzić" w wirtualnej siedzibie InteliWISE w Second Life. Awatar rozmawia po angielsku, ale jego twórcy twierdzą, że nauczenie go innego języka nie stanowi problemu.

Osoby posiadające konto w SL mogą zobaczyć jego funkcjonowanie teleportując się do wirtualnego oddziału InteliWISE (www.secondlife.inteliwise.com). Osoby nie posiadające konta w SL mogą obejrzeć film demonstracyjny na blogu InteliWISE.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: InteliWISE