iCloud złapało zadyszkę

13-11-2011, 13:46

Chmurowa usługa od Apple'a była pod koniec tygodnia niedostępna dla wielu użytkowników. Całość działa już jednak bez problemów.

- Użytkownicy mogą nie być w stanie uzyskać dostępu do usług iCloud - poinformował pod koniec tygodnia Apple. Wcześniej problemy dotyczyły wyłącznie pojedynczych narzędzi.

Czytaj także: iPody nano pierwszej generacji do wymiany

O utrudnieniach zaczęli informować w piątek użytkownicy Twittera. Większość zwracała uwagę na błędy, które wyświetlane były podczas próby dostępu do usług chmurowych z poziomu iPhone'a. Nie funkcjonowały również niemal wszystkie narzędzia, które były bezpośrednio powiązane z iCloud.

- iCloud naprawdę pomaga mi się skupić. Zablokował mi dostęp do e-maila, więc mogę wreszcie zająć się prawdziwą pracą. Podoba mi się to - napisał żartobliwie jeden z użytkowników mikroblogowej witryny. Nie wszyscy jednak podeszli do awarii z podobnym entuzjazmem. 

Na niekorzyść Apple'a z pewnością przemawia fakt, że w tym samym tygodniu część użytkowników skarżyła się również na brak dostępu do e-maila oraz notatek. Awaria, która nastąpiła później, dotyczyła już wszystkich usług chmurowych kalifornijskiego producenta. Jak we wrześniu informował The Register, pomimo olbrzymich środków finansowych Apple'a jego usługa chmurowa opiera się o rozwiązania Amazona oraz Microsoftu.

Czytaj także: Apple przeznaczy 2,6 mln dol. na cele charytatywne


  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930