Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

IAB Europe uruchamia nową Grupę Roboczą, która zajmie się tematem reklamy natywnej

12-10-2015, 23:13

Nad zagadnieniem reklamy natywnej pracować będą grupa Native Advertising wraz z grupami IAB Europe Brand Advertising oraz Policy. W grupie będzie uczestniczyło siedmiu przedstawicieli polskiej branży marketingu online, wytypowanych przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Temat reklamy natywnej jest obecnie szczególnie aktualny, gdyż Komisja Europejska pracuje nad możliwością uregulowania tego sposobu komunikacji marketingowej. W ramach aktualizacji wytycznych do Dyrektywy o Nieuczciwych Praktykach Handlowych (UCPD) planowane jest doprecyzowanie interpretacji przepisów dotyczących wprowadzania w błąd w odniesieniu do reklamy natywnej online.

Ponadto, możliwe rozszerzenie Dyrektywy Audiowizualnej (AVMS) na podmioty działające online może skutkować tym, że przepisy mówiące o lokowaniu produktu i identyfikacji reklamy będą dotyczyły również treści emitowanych w internecie.

Przedstawicielami polskiej branży marketingu online w Grupie Roboczej Native Advertising będą: Artur Banach (netsprint.pl), Łukasz Ciechanek (netsprint.pl), Beata Cymerkiewicz (Gremi Businesss Communications), Anna Gumkowska (Agora), Włodzimierz Schmidt (IAB Polska), Łukasz Szymański (Grupa WP) i Beata Tarnowska (Media Impact).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E