Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Home wsparte doświadczeniem byłego pracownika NASK

26-10-2010, 16:35

Dział Rozwoju Biznesu w home.pl powiększył swoje szeregi o osobę Andrzeja Bartosiewicza, byłego Szefa Działu Domen NASK. Bartosiewicz planuje przyczynić się do zbudowania przewagi home.pl nad konkurencją na rynku.

Sonda
Obecność Andrzeja Bartosiewicza w home.pl coś zmieni?
  • Tak i to na lepsze
  • Tak, ale nie będzie z tego nic dobrego
  • Na efekty trzeba będzie poczekać
  • Nie, nie wróżę przyszłości
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

Home.pl zatrudnił Andrzeja Bartosiewicza na stanowisku Business Development Managera. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie współpracy ze strategicznymi partnerami firmy.

>> Czytaj też: Nowy dyrektor personalny w NK

Andrzej Bartosiewicz jest doktorem informatyki na Politechnice Warszawskiej. Ma 36 lat i wieloletnie doświadczenie na rynku usług internetowych. Był Dyrektorem Wykonawczym w COMARCH i Szefem Działu Domen NASK. Przez cztery lata przewodniczył też europejskiej organizacji CENTR zrzeszającej ponad 50 narodowych rejestrów (w tym NASK, NOMINET i DENIC).

Andrzej Bartosiewicz, były pracownik NASK, obecnie home.pl
fot. - Andrzej Bartosiewicz, były pracownik NASK, obecnie home.pl
O to, czym nowy pracownik będzie się zajmował w firmie i co wniesie nowego, zapytaliśmy samego Andrzeja Bartosiewicza, który odpowiedział:

Przejście do home.pl jest logicznym następstwem w mojej karierze. Jestem nastawiony na rozwój i postęp. Wiedzą to zapewne ci, którzy pamiętają jak zmieniałem biznesowo i technologicznie NASK, jak wygląda NASK teraz a jak wyglądał w roku 2001. (...) home.pl posiada długą, udokumentowaną sukcesami historię na polskim rynku. Ta stabilna sytuacja pozwala formułować odważne plany nastawione przede wszystkim na niezawodność i bezpieczeństwo usług. Tutaj istnieje potencjał realizacji wielu śmiałych projektów, a także współpracy partnerami z kraju i zagranicy. Społeczeństwo oparte na wiedzy nie może być tylko sloganem Komisji Europejskiej, ale musi znaleźć odzwierciedlenie w codziennym biznesie. To właśnie będziemy realizowali w home.pl. (...) Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie przyczyni się do powiększania przewagi home.pl nad konkurencją zarówno w zakresie technologii jak i biznesu. 

>> Czytaj też: Twitter ma nowego dyrektora generalnego i dalej się zmienia


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *