Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gwarantują odszkodowanie za towar niezgodny z opisem

redakcja 06-04-2005, 01:18

Osoby robiące zakupy w sieci niejednokrotnie obawiają się o to w jakim stanie (niekompletny, niezgodny z opisem, itd.) i czy w ogóle dotrze do nich zamówiony towar. Problem ten postanowiła rozwiązać spółka Polskie Firmy Online (PFO), która kilka miesięcy temu uruchomiła pasaż handlowy Brutto.pl.

Jeszcze w lutym br. PFO wprowadziła usługę "Bezpieczny Klient Brutto.pl", dzięki której klienci pasażu, którzy nie otrzymają towaru zgodnego ze złożonym zamówieniem, dostaną do 1000 złotych rekompensaty.

Odszkodowanie wypłacane jest poszkodowanej osobie po spełnieniu podstawowych warunków: wypełnieniu formularza dostępnego na stronie Brutto.pl, przesłaniu go wraz z kserokopią dowodu potwierdzającego dokonanie zapłaty za towar oraz postanowieniem o wszczęciu postępowania przez właściwy organ.

Usługa jest bezpłatna dla klientów. Wartość początkowa ubezpieczonych przedmiotów jest zależna od tego, czy sprzedawca wykupił tańszą czy droższą wersję abonamentu w pasażu i zaczyna się już od przedmiotów, których cena przekracza 10 zł (przy droższej wersji)

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR