Grupa Next Infor ruszyła z tematycznymi pakietami reklamowymi

16-07-2011, 17:21

Grupa Next Infor uruchomiła pakiety reklamowe, w skład których weszły wszystkie serwisy internetowe należące do grupy. Pakiety tematyczne oferowane są w obszarach biznes oraz lifestyle, jest także dostępny pakiet zasięgowy obejmujący wszystkie witryny z grupy.

Pakiety z obszaru BFP (Biznes, Finanse, Prawo) to: Biznes, MSP (małe i średnie przedsiębiorstwa), Top Management, Prawo, Księgowość, Kadry, Dom. Pakiety z obszaru lifestyle to: Zdrowie i medycyna, Kuchnia oraz Kobieta. Oferta pakietów tematycznych będzie dostępna od poniedziałku 18 lipca. Za przygotowanie pakietów oraz sprzedaż odpowiada Biuro Koordynacji Reklamy Infor PL S.A.

>> Czytaj też: Zakaz reklam alkoholu w komunikatorach i serwisach społecznościowych

- Skupiamy się na jakościowym dotarciu do wyselekcjonowanych grup docelowych - mówi Filip Hołowczyc, pełnomocnik ds. Internetu w INFOR PL S.A. Obecnie Grupa Next Infor skupia kilkanaście serwisów, które należą do ścisłej czołówki w swoich kategoriach. Ich wysokie sprofilowanie jest istotnym argumentem dla reklamodawców. To także nowe możliwości do współpracy z innymi partnerami – dodaje.

W tym miesiącu internetowa Grupa Next Infor uruchomiła również wspólną ofertę pakietów wraz z portalem Interia.pl.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy