Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wynik taki osiągnięto przy symbolicznym wzroście przychodów i ograniczeniu kosztów. Silne wzrosty zanotowano w segmencie internetowym, jednak jest on wciąż zbyt mały dla całej Grupy, by w znaczący sposób zaważyć na jej wynikach.

Grupa Agora opublikowała wyniki finansowe za czwarty kwartał 2010 roku oraz za cały zeszły rok. W okresie październik-grudzień przychody grupy wyniosły 340,7 mln złotych i były wyższe od zeszłorocznych o 17%. Jednocześnie o 14,3%, do 310,4 mln złotych wzrosły koszty działalności. Grupa osiągnęła zysk na poziomie 18,3 mln złotych, o 22,8% więcej niż rok temu.

>> Czytaj także: Gazeta.pl świętuje dziesięciolecie

W całym roku 2010 przychody wyniosły 1116,7 mln złotych i wzrosły zaledwie o 0,6%. Zmniejszeniu uległy za to koszty - o 2,4%, do 1031,8 mln złotych. Zysk netto Grupy wzrósł o 92,8%, osiągając 71,9 mln złotych. Trzeba zaznaczyć, że wyniki finansowe za okres wrzesień-grudzień obejmują także działalność grupy Helios S.A., którą Agora przejęła z dniem 31 sierpnia 2010 roku.

INTERNET

Sonda
Odwiedzasz serwis Gazeta.pl lub Wyborcza.pl?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Przychody z tego segmentu w czwartym kwartale ubiegłego roku wyniosły 31,3 mln złotych i były o 18,6% wyższe niż rok wcześniej. Wpływy z reklam osiągnęły poziom 22,7 mln złotych, przy wzroście o 21,4% (cały rynek reklamy internetowej wzrósł o 16%). Przychody ze sprzedaży ogłoszeń w wortalach wyniosły 6,1 mln złotych (wzrost o 10,9%).

W listopadzie zasięg serwisów grupy Gazeta.pl wyniósł 64,4%, a liczba użytkowników osiągnęła poziom 11,8 mln osób (wzrost o 9,3%).

W całym roku 2010 wpływy z reklamy internetowej wzrosły o 34,4%. Zysk operacyjny (EBIT) wyniósł 4,7 mln złotych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *