Groupon Polska podsumowuje rok

10-11-2011, 15:18

Klienci Groupona każdego dnia oszczędzają ok. 1,5 mln zł - wynika z danych Groupona. Największy serwis zakupów grupowych w Polsce pokusił się o podsumowanie mijającego roku.

Oferta Groupona jest stale dostępna w 33 największych polskich miastach. Inaczej niż ma to miejsce u konkurentów, Groupon uznaje, iż może wprowadzić dane miasto na mapę obecności dopiero w momencie zbudowania odpowiedniej struktury sprzedażowej oraz zapewnienia odpowiedniej liczby partnerów chętnych do współpracy, tak aby klienci każdego dnia mogli otrzymywać nowe oferty. W pierwszej piątce miast z najwyższą sprzedażą lokują się: Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Łódź i Katowice (ex aequo).

Czytaj też: Groupon podwyższa cenę akcji i zbiera 700 milionów

Zestawienie najpopularniejszych kategorii pokazuje, że zainteresowanie klientów jest zróżnicowane. Usługi kosmetyczne i medyczne są najpopularniejszą kategorią (28%), ale tuż za nimi uplasowały się usługi i oferty sklepów internetowych (20%) oraz oferty produktowe (20%); następne w kolejności są: sport, rekreacja i SPA (13%), oferty barów i restauracji (12%) oraz oferty hotelowe i turystyczne (7%).

Dotychczas niepobitym rekordem sprzedażowym była oferta 25 zł zamiast 50 zł za bilet do Śląskiego Wesołego Miasteczka w Chorzowie. W ciągu kilku dni sprzedano w sumie ponad 23 tysiące voucherów na tę ofertę. Oferta polskiego parku rozrywki znalazła nabywców praktycznie w całym kraju. Aby umożliwić sprawną obsługę tak dużej liczby klientów, Groupon udostępnił partnerowi gotowe stanowiska z komputerami i skanerami kodów.


Następny artykuł » zamknij

iPhone 4S w Orange od jutra

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy