Grono wchodzi w AdKontekst

26-08-2009, 16:33

Sieć reklamowa AdKontekst, od sierpnia tego roku, będzie wyświetlała reklamy w serwisie Grono.net. Reklamy mają mieć formę klasycznych boksów oraz w postaci intertekstu - poinformowali przedstawiciele sieci reklamowej.

Współpraca AdKontekst z Gronem zakłada dokładną analizę zainteresowań użytkowników oraz prowadzonych przez nich dyskusji, w celu dopasowywania reklam do preferencji odbiorców. Dzięki temu reklamodawca ma otrzymać gwarancję efektywnego targetowania jego przekazu.

Reklamy będą emitowane zarówno w postaci klasycznych boksów kontekstowo dobieranych do tematyki gron oraz w postaci intertext, czyli reklamy kontekstowej emitowanej w treści artykułów lub postów na gronach dyskusyjnych w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo.

Intertext będzie emitowany jako tekst lub jako tekst połączony z grafiką (Intertext Exclusive). Kolorystykę reklam zintegrowano z layoutem skórek, wybranych przez użytkowników serwisu. Jednocześnie wdrożony algorytm pozwala na dopasowywanie reklam bez konieczności gromadzenia prywatnych danych użytkowników.

Jak obiecuje Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net, reklamy w serwisie mają być nieinwazyjne. Ponadto nie będzie już reklam wjeżdżających na stronę.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031