Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google z nowościami w algorytmie - większość wydawców zadowolona

08-11-2011, 11:03

Zmiany, jakie Google wprowadził pod koniec ubiegłego tygodnia, przyniosły dla większości wydawców pozytywne efekty - poinformowała witryna SearchMetrics.

W przypadku algorytmu Panda, który Google wdrażał na początku roku, wiele witryn uznawanych za tzw. "farmy treści" straciło znaczną część ruchu z wyszukiwarki. Tym razem aktualizacje okazały się znacznie bardziej przyjazne dla wydawców.

Czytaj także: Google: Nie będziemy faworyzowali Motoroli

- W przypadku tej aktualizacji nie znalazłem praktycznie żadnych przegranych, a wyłącznie wielu zwycięzców - napisał autor bloga SearchMetrics, który zajmuje się pozycjonowaniem. Po ostatniej aktualizacji najwięcej zyskały witryny publikujące informacje o nowościach, udostępniające materiały wideo, a także strony zespołów muzycznych.

Warto przypomnieć, że zmiany wprowadzone do wyszukiwarki Google w ubiegłym tygodniu, miały wpłynąć na aż 35% wszystkich wyników wyszukiwania. Korporacja z Mountain View zapewnia, że jej nowy algorytm jest w stanie oferować internautom dostęp do "świeżych treści na ogromną skalę".

Podczas tworzenia zapytań dotyczących aktualnych wydarzeń lub popularnych tematów Google będzie teraz automatycznie wyświetlał wyniki z ostatnich kilku dni lub godzin. Ma to być rozwiązanie bardziej intuicyjne dla internautów, którzy cenią sobie szybkość, z jaką mogą dotrzeć do poszukiwanych przez siebie informacji.

Czytaj także: Google wyświetli bardziej szczegółowe informacje


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: SearchMetric