Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie

PATRONAT MEDIALNY 29-11-2016, 06:14

W dzisiejszych czasach outsourcing jest jednym z najszybciej rozwijających się modeli biznesu. Pozwala on na koncentrację procesów zarządczych na zasadniczych celach i kluczowych kompetencjach organizacji. Redukcja i kontrola kosztów, eliminacja potrzeb inwestycyjnych w infrastrukturę, oraz zadowolenie dostawców to tylko kilka z wielu korzyści poprawnego outsourcingu.

Na konferencji, która odbędzie się 6 grudnia w Warszawie, będą mieli Państwo szansę zapoznać się ze specyfiką rynku usług outsourcingu – dowiedzą się Państwo jakie są cele, formy i metody oraz kryteria oceny efektywności outsourcingu w przedsiębiorstwie.

Przedstawione zostaną sposoby prowadzenia stosownej dokumentacji, która jest gwarantem zachowania bezpieczeństwa i jakości zarówno świadczonych usług, jak i samego przedsiębiorstwa.

 

Zobacz także:

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Zanim rozkręcisz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu.*

Tematyka konferencji:

1. Metody zarządzania – outsourcing

  • wymagania i standaryzacja usług
  • outsourcing - element restrukturyzacji finansowej podmiotu leczniczego

2. Cele i formy outsourcingu w przedsiębiorstwie – założenia, możliwości, ryzyka?

  • cele:strategiczne, rynkowe, ekonomiczne,organizacyjne,motywacyjne
  • formy i odmiany: outsourcing kontraktowy i kapitałowy, zlecanie funkcji, co-sourcing, partnering, insourcing

3. Procesy outsourcingu oraz metody i kryteria oceny jego efektywności

  • oczekiwania i analiza potrzeb
  • obszary outsourcingu i wybór zakresu
  • ocena oferty i kryteria wyboru dostawców usług
  • określenie zasad i opracowania szczegółowe
  • wdrożenie

4. Rynek outsourcingu usług – przegląd możliwości

5. W świetle dotychczasowych doświadczeń

  • jaka forma outsourcingu i gdzie się sprawdza?
  • jakie czynniki decydują o rentowności outsourcingu?
  • ryzyka i zagrożenia outsourcingu

6. Stosowna dokumentacja – gwarantem bezpieczeństwa i jakości

  • specyfikacja przetargowa – jak pisać, aby zapewnić m.in. zachowanie wymaganych standardów wykonania usług
  • umowa – cechy dobrej i bezpiecznej umowy na usługi
  • outsourcing a utrata kontroli i możliwości zarządczych nad działalnością przedsiębiorstwa

Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • dyrektorzy, kadra kierownicza wyższego i średniego oraz przedstawiciele przedsiębiorstwa
  • kadra menedżerska z działów zamówień i zakupów
  • kadra odpowiedzialna za poprawność i optymalizację procesów biznesowych, standardy i jakość usług oraz zarządzanie ryzykiem
  • szefowie działów finansowych i księgowych, analitycy finansowi, osoby odpowiedzialne za optymalizację kosztów
  • osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
  • dyrektorzy administracyjni, osoby odpowiedzialne za optymalizację struktury, organizację pracy i optymalne wykorzystanie zasobów

>>REJESTRACJA<<

* Linki afiliacyjne. Kupując książki poprzez te linki wspierasz funkcjonowanie redakcji Dziennika Internautów.


Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag konferencja
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać










  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.