GetResponse w Polsce: Tysiąc klientów w dwa miesiące

12-08-2010, 18:18

Po zaledwie dwóch miesiącach od uruchomienia polska wersja GetResponse, systemu do kampanii mailingowych, może pochwalić się grupą tysiąca klientów w Polsce - poinformowali przedstawiciele serwisu. To kolejny krok w ekspansji firmy, z produktu której korzysta już 150 tys. przedsiębiorstw z blisko 180 krajów.

GetResponse to serwis oferujący praktyczne i multimedialne rozwiązania pozwalające prowadzić kampanie e-mail marketingowe. Prezes Implix oraz twórca i pomysłodawca GetResponse - Szymon Grabowski - twierdzi, że z jednej złotówki zainwestowanej w kampanię e-mail można otrzymać 45 PLN zwrotu.

>> Czytaj też: Błyskawiczny e-mail marketing

Sonda
Jak często sprawdzasz pocztę?
  • Kilka razy dziennie
  • Raz dziennie
  • Raz na kilka dni
  • Bardzo rzadko
wyniki  komentarze

Funkcje, które udostępnia GetResponse najwyraźniej zrobiły dobre wrażenie na klientach. Od uruchomienia usług w polskiej wersji językowej minęły niecałe dwa miesiące. W tym okresie firma zyskała tysiąc klientów. Z wyników badania CBOS-u z 2008 wynika, że co czwarty Polak sprawdza codziennie pocztę elektroniczną.

- Do korzystania z usług GetResponse przekonał nas przede wszystkim szereg innowacyjnych funkcji, takich jak wideo e-maile i integracja z mediami społecznościowymi - mówi Łukasz Osowski, Prezes Zarządu IVO Software.

- Rozwijając nasz system, zwracamy szczególną uwagę na to, żeby był on prosty w obsłudze dla przeciętnego użytkownika. Istotne są dla nas również te funkcje, które poprawiają skuteczność realizowanych kampanii e-mail marketingowych. Dobrze wiemy, że technologia to nie wszystko, dlatego naszą rozległą wiedzą ekspercką staramy się dzielić z każdym klientem, pomagając w osiąganiu jak najlepszych wyników. Bardzo nas cieszy tak szybki wzrost na rynku polskim. Z dużą satysfakcją obserwujemy, jak e-mail marketing przyczynia się do wzrostu lokalnych biznesów – mówi Szymon Grabowski z GetResponse.

>> Czytaj też: GetResponse wprowadza usługę wideo e-mail marketingu

Firma kieruje swoją ofertę zarówno do korporacji, jak i przedsiębiorców z sektora MSP. Mogą z niej skorzystać również firmy i osoby, które prowadzą sprzedaż lub promocję w internecie. Jesienią firma Implix przygotowuje ofertę dla nowych klientów.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31