GetResponse udostępnia darmowe usługi mailingowe w polskiej wersji językowej

22-06-2010, 10:01

Przez całe lato marketerzy będą mogli prowadzić darmowe kampanie, korzystając z nowej, polskiej wersji językowej GetResponse – platformy do e-mail marketingu o polskim rodowodzie, ale wykorzystywanej do tej pory przede wszystkim na rynkach zagranicznych.

GetResponse to serwis oferujący praktyczne i multimedialne rozwiązania pozwalające prowadzić kampanie e-mail marketingowe. Przez okres letni polscy marketerzy mogą za darmo korzystać ze wszystkich funkcjonalności platformy, m.in. z ponad 300 szablonów newsletterów, automatyzacji wysyłek, wideo e-mail marketingu, ankiet internetowych oraz narzędzi analitycznych, a także zarządzać bazą adresową do tysiąca subskrybentów, bez ograniczeń wysyłki.

>> Czytaj też: Błyskawiczny e-mail marketing

Sonda
Korzystasz z email marketingu?
  • Tak
  • Dopiero zacznę
  • Nie
  • Uważam to za nieskuteczne
wyniki  komentarze

- Jesteśmy rdzennie polską firmą i cieszę się, że po sukcesach na rynkach zagranicznych wreszcie uruchamiamy polską wersję GetResponse. Udostępniamy polskim użytkownikom nie tylko naszą technologię, ale chcemy również dzielić się z nimi naszym bogatym doświadczeniem i wiedzą z e-mail marketingu - mówi Szymon Grabowski, prezes Implix oraz twórca i pomysłodawca GetResponse.

GetResponse
fot. - GetResponse
Oferta GetResponse skierowana jest zarówno do korporacji, jak i przedsiębiorców z sektora MSP. Mogą z niej skorzystać również firmy i osoby, które prowadzą sprzedaż lub promocję w internecie.

- E-mail marketing jest najbardziej dochodową formą marketingu. Z jednej złotówki zainwestowanej w kampanię e-mail można otrzymać 45 PLN zwrotu. Pragniemy, aby nie tylko wielkie korporacje, ale także mali i średni przedsiębiorcy przekonali się, jak skutecznym narzędziem jest e-mail marketing. Dlatego na okres wakacji udostępniamy GetResponse polskim użytkownikom całkowicie za darmo, aby bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów mogli przekonać się jak proste i efektywne jest prowadzenie komunikacji marketingowej za pośrednictwem e-maili – dodaje Grabowski.

Więcej informacji na: www.getresponse.pl

>> Czytaj też: Praktyczny marketing w małej firmie


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031