Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zgodnie z zapowiedziami sprzed miesiąca Gemius zmienił metodologię badań nad popularnością systemów, przeglądarek, rozdzielczości monitora, głębi kolorów oraz liczebnością internautów łączących się z poszczególnych województw i państw.

Od dziś publikowane na łamach serwisu Ranking.pl zestawienia bazują na odsłonach, nie zaś - jak do tej pory - na liczbie użytkowników (zliczanych na bazie plików cookies). Główną przyczyną takich zmian stał się problem kasowalności "ciasteczek".

Na stronach Rankingu zagościły też inne zmiany - dodano kolejną informację statystyczną - "wielkość próby". Niestety na razie brakuje statystyk dotyczących zagranicznych internautów odwiedzających polskie strony, mają one jednak wrócić.

Dla osób chcących przeanalizować trendy, jakim ulegały statystyki w dłuższym okresie czasu, pod adresem www.old.ranking.pl nadal dostępne są dane sprzed zmiany metodologii.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *