Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

05-08-2011, 14:06

Powstanie nowy gracz na rynku reklamy internetowej. Wspólne działanie Gadu-Gadu i Allegro ma zagrozić pozycji lidera, którym jest Google.

GG Network oraz Grupa Allegro łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden zespół.

Sonda
Czy Twoim zdaniem powinno się ukarać osoby odpowiedzialne za reklamy kanadyjskich aptek?
  • tak
  • nie
  • trudno powiedzieć
wyniki  komentarze

Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i potencjału zarówno GG, jak i Allegro, co ma zapewnić reklamodawcom dotarcie do milionów polskich internautów w innowacyjny i efektywny sposób. Pierwsze efekty współpracy GG Network i Grupy Allegro można zaobserwować w kategoriach tematycznych motoryzacja i finanse.

- To strategiczna współpraca, pozwalająca na połączenie kompetencji obecnych zespołów – mówi Tomasz Jażdżyński, Prezes Zarządu GG Network S.A. Synergia działań obu spółek, należących do tego samego właściciela jest naturalnym i korzystnym krokiem. Oczekujemy, iż wspólnie będziemy odgrywać wiodącą rolę na rynku reklamy internetowej – dodaje.

>> Czytaj też: AdWords Express - ukłon Google w stronę małych firm (wideo)

Zasięg GG i Allegro razem daje drugą pozycję
fot. GG - Zasięg GG i Allegro razem daje drugą pozycję
- Gadu-Gadu to bardzo silny gracz na polskim rynku reklamy internetowej z uznanymi i wiodącymi produktami pozwalającymi na szybkie dotarcie do milionów internautów. Z kolei w Grupie Allegro posiadamy kompetencje związane z unikalną wiedzą o oczekiwaniach i rzeczywistych zachowaniach zakupowych użytkowników oraz reklamą efektywnościową i ogromny potencjał mierzony liczbą odsłon – mówi Grzegorz Wójcik, CEO Grupy Allegro.

Według najnowszego badania Megapanel zagregowany zasięg wydawców, obejmujący m.in. witryny takie, jak Allegro.pl, Bankier.pl, Ceneo.pl, Otomoto.pl, Gadu-Gadu.pl, GG.pl oraz aplikacje komunikatora Gadu-Gadu i radia OpenFM, sięga prawie 80%, dając im drugie miejsce na rynku.

Szefem nowego, zintegrowanego zespołu zostanie Jacek Makowski, który posiada doświadczenie na rynku reklamy internetowej, gdyż współtworzył i przez wiele lat zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl, ostatnio w Axel Springer Polska. Od marca 2011 roku pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej IAB Polska.

Allegro i Gadu-Gadu należą do Naspers Ltd., światowego koncernu działającego w sektorach mediów, internetu i rozrywki online.


Następny artykuł » zamknij

Chmura Storino dla Androida

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31