Foursquare i Groupon będą współpracowały?

23-05-2011, 23:16

Połączenie zakupów grupowych z usługami lokalizacyjnymi może przynieść bardzo ciekawe efekty i obustronne korzyści.

Groupon przebojem zawojował polski rynek zakupów grupowych, natomiast z pewnością jest to dopiero początek jego ekspansji. Warto przypomnieć, że konkurencyjną usługę już teraz uruchomił w kilku amerykańskich miastach Facebook.

>>Czytaj także: Google uruchamia porównywarkę produktów finansowych (wideo)

Sonda
Foursquare i Groupon będą współpracowały?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak informuje serwis All Things Digital, bardzo prawdopodobne, że Foursquare i Groupon wkrótce rozpoczną współpracę. Łatwo domyślić się, że chodzi o wyświetlanie ofert zakupów grupowych, które znajdują się w pobliżu, po tym jak zameldujemy się w danym miejscu, wykorzystując Foursquare.

Warto przypomnieć, że Groupon podobną współpracę podjął niedawno z inną usługą lokalizacyjną - Loopt. Choć jak mówi Julie Mossler z Groupona, "na razie nie ma w związku z tym nic do dodania", zapewnia później, iż powinniśmy być przygotowani na porozumienia zawierane z kolejnymi partnerami.

Współpraca Foursquare i Groupona jest o tyle bardziej realna, że dla obu firm prawdopodobnie wiązała się będzie wyłącznie z dodatkowymi zyskami. Groupon poszerzy bazę klientów, natomiast Foursquare może otrzymywać pieniądze za zdobytych użytkowników bądź prowizje za kupione produkty i usługi.

>>Czytaj także: Google nie wypożyczy filmów dla zrootowanych urządzeń


Źródło: AllThingsD
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031