Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najstarsze biuro reklamy społecznościowej Fotka.pl przekształciła się w firmę Spolecznosci.pl, która będzie zajmować się kompleksowymi kampaniami we wszystkich wiodących portalach społecznościowych należących do sieci reklamowej.

Wszystkie działania Społecznosci.pl są skupione wokół sieci. W ofercie biura znajdują się  kampanie zasięgowe rozliczane za kliknięcia oraz kampanie niestandardowe (Kliki, Zasięgi i Niestandardy), w których Biuro (wcześniej jako Fotka.pl) specjalizuje się od 2 lat.

>> Czytaj także: MS Outlook integruje się z serwisami społecznościowymi

Sieć reklamowa Społecznosci.pl została uruchomiona w grudniu 2009 i obejmuje większość wiodących polskich serwisów społecznościowych, w tym Fotka.pl, Fotosik.pl, Goldenline.pl, Grono.net, Szafa.pl, Świstak.pl, Demotywatory.pl, Ściąga.pl, benc.pl, Emuzyka.pl (statystyki serwisów znajdziesz na stronie www.spolecznosci.pl).

>> Czytaj także: Google Buzz - funkcje społecznościowe w Gmailu

Zasięg sieci reklamowej obejmuje 8 mln RU (Real Users) miesięcznie, a miesięczna liczba odsłon wynosi 1,6 mld. Pozwala to klientowi dotrzeć do konsumentów z przekazem dostosowanym do specyfiki każdego z serwisów i zaplanować kampanię dla wielu na wielu serwisach w jednym miejscu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

PBI zaprasza na konsultacje