Fani Simsów pozamiatali i to dosłownie! Podczas akcji promocyjnej dodatku do gry wysprzątali kilkaset miejsc w Polsce

24-07-2019, 13:02

Czy twórcy i fani gier, korzystając z ich popularności mogą zrobić coś dobrego dla środowiska naturalnego? Odpowiedzią na to pytanie jest akcja wydawcy serii The Sims na rzecz ochrony środowiska. Właśnie się zakończyła.

Kampania towarzysząca premierze najnowszego dodatku “Wyspiarskie życie” do gry The Sims 4, za pomocą konkursu oraz wsparcia influencerów, zachęcała internautów do dbania o środowisko.

Dbanie o środowisko na topie

Świadczy o tym zainteresowanie kampanią w internecie. Informacje o akcji zostały wyświetlona w internecie ponad 5 milionów razy i zgarnęły prawie pół miliona “kciuków w górę”. 

 

Wszystkie ręce na pokład - ruszamy sprzątać świat!

Akcja trwająca od 20 czerwca do 13 lipca została przeprowadzona na trzech najpopularniejszych portalach społecznościowych - Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. W kampanii wzięło udział kilkuset internautów z całej Polski, a trzy najlepsze prace zostały nagrodzone wakacyjnymi voucherami.

Do współpracy przy kampanii zaproszono 31 polskich influencerów młodego pokolenia takich jak Sylwia Lipka, Weronika Juszczak, samosia, Nyla a także najpopularniejsza aktorka młodego pokolenia - Julia Wieniawa. Akcję wsparli również przedstawiciele twórców gamingowych z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim, Pawłem “Lehem” Lehmannem i Patrykiem “Rojo” Rojewskim na czele.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie była zamieszczenie w regulaminowym terminie w mediach społecznościowych zdjęcia pokazującego sprzątanie takich miejsc wakacyjnego wypoczynku jak lasy, plaże i jeziora wraz z hasztagiem “#TS4wyspiarskiezycie”.

Źródło: Fantasy Expo


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30