Fakty i mity w e-marketingu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej

PATRONAT MEDIALNY 04-03-2015, 11:54

Zapraszamy do udziału w interdyscyplinarnej konferencji branżowej MIT 2015 / Marketing-Internet-Technologia. Konferencja odbędzie się w dniu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej. Celem konferencji branżowej jest przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz potencjału mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.

MIT 2015

www.mit2015.pl

Dynamicznie rozwijający się rynek marketingu internetowego ukazuje pewne niejasności i nieścisłości co do skuteczności i efektywności poszczególnych działań i narzędzi w e-marketingu. Dlatego też formuła konferencji została tak skonstruowana, aby ukazać konkretne fakty i mity w trójkącie Marketing-Internet-Technologia.

Integralnym elementem konferencji branżowej będzie panel dyskusyjny oraz warsztaty praktyczne z zakresu mediów społecznościowych, analityki internetowej oraz systemów komunikacji z klientami. Wśród zaproszonych gości tuzy polskiego e-marketingu, m.in. Dominik Kaznowski, Marcin Maj, Paweł Sala, Maciej Budzich, Bartłomiej Juszczyk, Jarosław Królewski.

Konferencja adresowana głównie do przedstawicieli małych i średnich firm oraz osób zainteresowanych rozwojem w obszarze nowych mediów i technologii – mówi Jacek Uroda, organizator Konferencji MIT 2015.  Wydarzenie branżowe jest też doskonałą okazją do dyskusji pomiędzy środowiskiem młodych przedsiębiorców, studentów, absolwentów z przedstawicielami biznesu elektronicznego na temat nowych trendów w marketingu internetowym – dodaje.

Patronat Honorowy nad przedsięwzięciem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Patronem Medialnym jest m.in. Dziennik Internautów. Warto podkreślić, że partnerami konferencji są m.in. Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Forum Młodych RIG w Katowicach, Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Commerce Polska), Stowarzyszenie Content Marketing Polska, Śląskie Towarzystwo Marketingowe, Nowoczesna Firma, SkutecznyMarketing.pl, e-biznes.pl, mediafun, Socjomania, Marketer+, TechMine, Freshmail, AdWeb, BlogiFirmowe.com, Portal ideaHub, AdNews.pl.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie internetowej konferencji:

www.mit2015.pl


Tematy pokrewne:  

tag technologiatag patronat DItag MIT 2015tag marketing
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy