Facemarket, wcześniej znany jako Facebook

Dziennik.pl 20-01-2011, 09:14

Już ponad 500 polskich sklepów internetowych otworzyło swoje filie na Facebooku. Są wśród nich zarówno duże i znane marki, jak Vobis.pl czy Komputronik.pl, jak i dopiero te startujące w handlu internetowym.

Światowi analitycy wróżą początek ery f-commerce (od Facebook-commerce), czyli przechodzenia sieciowego handlu na największy portal społecznościowy.

Aby założyć e-sklep na FB, trzeba mieć dostęp do specjalnej aplikacji (oferują ją już trzy polskie firmy), dzięki której można samodzielnie stworzyć platformę sprzedaży na tym portalu społecznościowym i nią zarządzać. A że na Facebooku konta ma już blisko 5 mln Polaków, to sklepy sieciowe coraz chętniej wchodzą na ten rynek. Przy wykorzystaniu aplikacji IAI Shop powstało już ponad 100 f-sklepów, na bazie ShopAtSocial i Inflavo po około 200. Łącznie oferują one już kilkaset tysięcy produktów – od ubrań po elektronikę. A to dopiero początek – przekonuje Olga Magiera z ShopAtSocial.

Dostęp do bardzo aktywnych użytkowników sieci, możliwość dokładniejszego targetowania reklam skierowanych do nich, a także łatwość obsługi i zarządzania treściami – to największe zalety posiadania oddziału na Facebooku. Oddziału, bo zwłaszcza dla największych graczy Facebook powinien być wsparciem ich głównej działalności – mówi Magiera.

Więcej szczegółów w serwisie Dziennik.pl w artykule pt. Facemarket, wcześniej znany jako Facebook

Sylwia Czubkowska

dziennik.pl


Następny artykuł » zamknij

Raport o (cyber)stanie świata

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30