Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook zachęca do wybrania adresu

13-04-2012, 18:26

Użytkownicy wykorzystujący na Facebooku układ Timeline otrzymają adresy e-mail identyczne, jak końcówka adresu URL ich profilu - poinformował społecznościowy gigant. Witryna chce w ten sposób ułatwić komunikację między internautami.

Końcówkę adresu URL profilu, dzięki której łatwiej będzie można odnaleźć konto na Facebooku, można jak zwykle utworzyć pod adresem: facebook.com/username. Społecznościowy gigant zachęca do takiego kroku tym bardziej, że wkrótce do nazwy automatycznie dopasowywany będzie adres e-mail.

Czytaj także: Facebook obawia się skutków pozwu

- Teraz adres URL wykorzystywany w profilu przez internautę z włączonym Timeline i ten umożliwiający wysyłanie e-maili będzie taki sam - czytamy na stronach informacyjnych Facebooka. W praktyce oznacza to, że do użytkownika, którego adres to facebook.com/uzytkownik, będzie można wysłać wiadomość, wykorzystując e-mail uzytkownik@facebook.com.

Komunikat zachęcający do ustawienia adresu profilu
fot. - Komunikat zachęcający do ustawienia adresu profilu
Warto przy tym zauważyć, że osoby, które już teraz wybrały dla siebie adres e-mail w domenie Facebooka, nie będą otrzymywały kolejnego, dopasowanego do ich nazwy w URL. Całość nie dotyczy również internautów, którzy wciąż nie włączyli u siebie nowego widoku Timeline.

Niedawno społecznościowy gigant zdecydował, że wszystkie strony fanowskie w witrynie muszą wykorzystywać nowy układ strony. Nie ma wątpliwości, że prędzej czy później, również standardowe profile zostaną przełączone na Timeline. Zdaniem analityków Facebook chce w ten sposób umożliwić budowę "sieci w sieci", gdzie internauci mogą tworzyć różnego rodzaju witryny w ramach społecznościowego ekosystemu.

Czytaj także: Facebook kupuje patenty przeciwko Yahoo


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Trening trenera

Źródło: Facebook



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR