Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook wyśle e-maila z podsumowaniem powiadomień

13-09-2011, 18:44

Społecznościowy gigant testuje nowe rozwiązania, które mają jeszcze skuteczniej przyciągać użytkowników do serwisu.

Na stronie Facebooka umieszczono informację o teście e-maili z podsumowaniami. Będą przeznaczone dla użytkowników, którzy "są bardzo aktywni na Facebooku i otrzymują wiele wiadomości oraz powiadomień".

Czytaj także: Twórca LinkedIn: 80 mld dol. to dobra wycena Facebooka

Sonda
Facebook wysyła zbyt wiele powiadomień?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Zamiast serii osobnych wiadomości internauci będą mogli dzięki temu otrzymywać jedną dłuższą informację z podsumowaniem. Co jednak bardziej niepokoi użytkowników, władze witryny zdecydowały się, że ustawienia związane z powiadomieniami zostaną zmienione automatycznie.

Aby powrócić do osobnych powiadomień dla każdego zdarzenia, należy w opcjach witryny odznaczyć pole nazwane "Email Frequency". Dzięki nowościom można jednak uniknąć bałaganu w skrzynce odbiorczej naszej elektronicznej poczty, a liczne zaproszenia czy komunikaty wysyłane przez niektórych internautów nie będą tak doskwierały.

Jak zauważa serwis Inside Facebook, obecnie społecznościowy gigant wysyła powiadomienia dotyczące ponad 70 różnego rodzaju akcji. Prawdopodobnie w wielu przypadkach duża liczba tego typu wiadomości prowadzi do ich ignorowania bądź całkowitego wyłączenia powiadomień, a tego Facebook z pewnością chciałby uniknąć.

Niedawno społecznościowy gigant zaprezentował również funkcję automatycznego grupowania kontaktów, która ma pomóc w zarządzaniu dużą liczbą znajomych. Kolejne kroki związane z uproszczeniami w witrynie są dobrą wiadomością, jednak automatyczna zmiana ustawień może nie spodobać się nawet tym, którzy docenią nowości.

Czytaj także: Google+ to na razie najlepszy konkurent Facebooka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Intel i Google razem...

Źródło: Facebook



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR