Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mało reklamowana nie zdobyła zapewne wystarczająco dużego grona odbiorców. Wersja Lite najpopularniejszego serwisu społecznościowego idzie w odstawkę.

Siedem miesięcy temu serwis społecznościowy Facebook udostępnił internautom wersję Lite. Była ona przeznaczona dla tych użytkowników, którzy mieli wolne łącza oraz słabe komputery - sam serwis wymaga bowiem dość sporo zasobów, by poprawnie działać. Niektórzy byli zdania, że jest to także dobre rozwiązanie dla osób początkujących oraz tych, które przytłoczone są bogactwem pełnej wersji.

>> Czytaj także: Facebook Lite dla wolniejszych łączy

Inni zwracali jednak uwagę, że Facebook Lite przypomina nieco Twittera, co nie bardzo przypadło im do gustu.

Spory wokół uboższej wersji zapewne się skończą, gdyż Facebook poinformował, że rezygnuje z dalszego jej utrzymywania. Firma podziękowała wszystkim osobom, które ją testowały, zapewniając, że sporo się nauczyła - czytamy w BBC News. Analitycy uważają jednak, że produkt nie spełnił pokładanych w nim nadziei, a ponadto nie były w nim dostępne dochodowe części serwisu. Użytkownicy mogli pisać na ścianie, przeglądać posty swoich znajomych, a także dodawać zdjęcia i filmy.

Nie brak też głosów, że Facebook na tyle poprawił działanie swojej pełnej wersji, że utrzymywanie Lite mijałoby się z celem. Inną sprawą jest także fakt, że świadomość jej istnienia była dość niska, sam serwis nie dążył do jej popularyzacji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: BBC News