Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

F-commerce, m-commerce, trendy i przewidywania (wideo)

PATRONAT MEDIALNY 29-06-2011, 15:04

W ostatnim odcinku serii „Płacę / nie płacę” poświęconej e-commerce i płatnościom w internecie, zobaczyć można najnowsze trendy w e-handlu i wyzwania, jakie stoją przed twórcami rynku.

Liczby użytkowników, jakie przewijają się przez Facebooka podziałały na wyobraźnię sprzedawców i postanowili oni stworzyć z najpopularniejszego portalu społecznościowego świata jeden z kanałów sprzedaży swoich produktów. Póki co, Facebook nie stworzył jeszcze specjalnych narzędzi do e-handlu, dlatego aby założyć sklep na Facebooku trzeba mieć dostęp do aplikacji, które pozwolą na jego samodzielne stworzenie. Sprzedawca powinien jednak zdawać sobie sprawę ze specyfiki tego kanału sprzedaży. 

Twórcy programu zastanawiają się także, jakie jeszcze inne tendencje będą szły w parze z rozwojem e-commerce, których sprzedawcy nie powinni ignorować. Jest wśród nich na pewno konieczność dostosowania serwisów pod urządzenia mobilne, a także rozbudowanie funkcji komunikacyjnych pomiędzy dostawcą a klientem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              

Następny artykuł » zamknij

Chiny blokują Google+