Era rozbudowuje call center

11-12-2008, 15:08

500 osób ma znaleźć zatrudnienie w nowym łódzkim centrum telefonicznym operatora. Poczyniona inwestycja ma przyczynić się do zapewnienia klientom "najwyższego standardu obsługi".

To już drugie w Łodzi, a czwarte w kraju Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Era. Do końca bieżącego roku pracę w nim ma znaleźć ok. 200 osób, a docelowo - 500 osób. W pierwszym łódzkim call center Ery jest zatrudnionych 400 osób.

Obecnie w nowym obiekcie znajduje się 170 stanowisk gotowych do pracy (ostatecznie ma być ich 300). Do dyspozycji pracowników oddano pokój rekreacyjny, pokój dla matki z dzieckiem oraz zaplecze socjalne.

Inwestycja ma przyczynić się do szybszej telefonicznej obsługi klientów.

To nie koniec nowości u operatora. Wczoraj na łamach DI informowaliśmy o zmianie marki Era na T-Mobile. Decyzję zapowiedział już Klaus Hartman, prezes zarządu spółki. Opisywany proces ma zakończyć się do połowy 2009 roku.


Następny artykuł » zamknij

Mobilne Gadu-Gadu na Symbiana

Źródło: Era, Dziennik Internautów
Tematy pokrewne:  

tag T-Mobiletag PTCtag Eratag call center
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy