eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

16-08-2017, 12:27

eBay wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, tj. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii, Francji, Włoszech i Hiszpanii, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej.

Nowa strona główna eBay.pl jest wyposażona w funkcjonalności oparte o technikę sztucznej inteligencji i uczenie maszynowe. Dzięki temu oferty są dostosowywane do preferencji konkretnych użytkowników, którzy widzą stronę główną eBay dopasowaną do własnych, indywidualnych nawyków i zachowań zakupowych.

Jedną z cech charakterystycznych eBay jest liczba oferowanych produktów – obecnie platforma oferuje ich już ponad miliard. Nowe rozwiązania, które wprowadza eBay, są w szczególności skierowane do konsumentów, którzy nie dokonali jeszcze wyboru bądź dopiero poszukują inspiracji.

– Naszym celem jest maksymalne ułatwienie zakupów, zarówno konsumentom, którzy chcą nabyć konkretny produkt, jak również tym, którzy dopiero poszukują inspiracji. Dzięki połączeniu sztucznej inteligencji z szeroką ofertą produktów możemy zaoferować użytkownikom przedmioty odpowiadające ich konkretnym potrzebom i zainteresowaniom – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.

Nowością z perspektywy użytkowników jest również sposób prezentacji rekomendowanych produktów, które są uporządkowane według typów i ogólnych kategorii, a nie – jak było do tej pory – według konkretnych aukcji. Nowa strona główna to także intuicyjne moduły prezentujące m.in. najbardziej popularne produkty, trendy w poszczególnych branżach czy najciekawsze wydarzenia i promocje.

Shopbot, czyli eBay stawia na sztuczną inteligencję

W ramach rozwijania funkcji personalizacji przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji eBay udostępnił użytkownikom specjalną usługę „Shopbot”. To spersonalizowany asystent zakupów rekomendujący produkty w ramach aplikacji Messenger, który wkrótce może stać się niezbędnikiem każdego zakupowicza. W tej chwili aplikacja dostępna jest wyłącznie w wersji angielskiej. eBay inwestuje w rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i maszynowego uczenia już od pięciu lat, chcąc w ten sposób sukcesywnie dostosowywać platformę do zmieniającej się rzeczywistości rynku e-commerce.

W ubiegłym miesiącu eBay dołączył do organizacji non- profit „Partnerstwo sztucznej inteligencji na rzecz społeczeństw” (eng. Partnership on AI to Benefit People and Society), której celem jest stworzenie zróżnicowanych, globalnych perspektyw dla sztucznej inteligencji.

ebay.pl


Następny artykuł » zamknij

Szkolenie Swift ADVANCED

Źródło: eBay
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać

fot. od dot.pr





fot. od dot.pr






RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.