e-sportowa firma ESL Polska z Diamentem Forbesa

01-02-2017, 14:38

Turtle Entertainment Polska, krajowy oddział właściciela marki ESL, został uhonorowany tytułem Diamentu Forbesa. W kategorii przedsiębiorstw o przychodach 5-50 MLN PLN firma uplasowała się na 5. pozycji wśród firm z województwa śląskiego.

Jak wyliczył Forbes, średnia ważona wzrostu wyrażona w procentach wyniosła w przypadku Turtle Entertainment Polska 98,99%. Przełożyło się to na 52. pozycję w ogólnopolskim rankingu firm najszybciej zwiększających swoją wartość.

- W Polsce e-sport rozwija się niezwykle dynamicznie. W 2016 roku wartość tego rynku sięgnęła 40 mln, w przyszłym wyniesie już 52 mln – komentuje Rafał Pikiewicz, dyrektor zarządzający Turtle Entertainment Polska. - Wysoka pozycja w prestiżowym rankingu Forbesa znajduje odzwierciedlenie w niezwykle dynamicznym rozwoju polskiego oddziału ESL. Zatrudnienie w firmie w ciągu kilku lat wzrosło od 5 do 80 osób, Katowice wzbogaciły się o studio telewizyjne ESL Arena, z którego ważne wydarzenia e-sportowe, takie jak np. europejskie finały ligi World of Tanks, transmitowane są na cały świat – dodaje Krzysztof Pikiewicz, CEO Turtle Entertainment Polska.

 

 

Historia polskiego oddziału ESL sięga 2005 roku i praktycznie jest tożsama z rozwojem rynku e-sportowego w Polsce. W 2005 roku, Rafał i Krzysztof Pikiewicz wystartowali z Ligą Cybersport, która zorganizowała pierwsze mistrzostwa w grach komputerowych dla amatorów i profesjonalistów w Polsce. W tym roku, podczas organizowanych przez ESL finałów Intel Extreme Masters w Katowicach, Liga Cybersport również będzie obecna, ale już w postaci wielkiego finału Pucharu Polski. To pokazuje doskonale jaką drogę przeszedł e-sport w naszym kraju - od niszowych rozgrywek dla entuzjastów gier do gospodarza mistrzostw świata w katowickim Spodku.


Źródło: Materiał nadesłany do redakcji. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.



RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031