Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

E-pasaż - prosty sposób na sklep internetowy w Twoim serwisie

16-03-2010, 17:08

Novem udostępnił wydawcom stron internetowych narzędzie o nazwie E-pasaż. Umożliwia ono budowanie w dowolnym serwisie wirtualnego sklepu tematycznego, w którym właściciel strony internetowej może prezentować produkty z różnych miejsc w sieci i zarabiać na pośrednictwie sprzedaży produktów, bez konieczności zajmowania się samym procesem sprzedaży.

Przykładowo, właściciel strony internetowej zajmującej się fotografią, może w prosty sposób otworzyć w swoim serwisie sklep z produktami związanymi z tą tematyką, mimo że w rzeczywistości nimi nie handluje.

Uruchamiając sklep w ramach e-pasażu, wydawca strony ma możliwość m.in. umieszczania informacji i zdjęć produktów marek różnych firm współpracujących z siecią afiliacyjną Novem -  sieć udostępnia wszystkie narzędzia niezbędne do stworzenia sklepu wraz z grafiką, kreacjami i opisami produktów. Mechanizm e-pasaży zaciąga wszystkie potrzebne do tego informacje. Właściciel strony internetowej może decydować o wyglądzie swojego e-pasażu i o prezentowanych w nim produktach.

>> Czytaj też: Polak wyda kilkaset złotych na prezenty z sieci

Osoby odwiedzające taki sklep będą miały dostęp do ofert wielu sklepów, zgromadzonych w jednym miejscu. Jeśli użytkownik strony będzie chciał zakupić któryś z produktów, po jego wybraniu zostanie przeniesiony do serwisu umożliwiającego dokonanie transakcji.

- E-pasaże to przydatne narzędzie dla wszystkich, którzy myślą o posiadaniu internetowego sklepu, ale niekoniecznie chcą zajmować się procesem sprzedaży. Novem dostarcza rozwiązania techniczne, a wydawca ma szansę stworzyć dla swoich użytkowników nową, ciekawą funkcję. Internauta zainteresowany np. tematyką wspomnianej fotografii z pewnością interesuje się także sprzętem i akcesoriami. Jeżeli będzie je mógł zakupić bezpośrednio w serwisie, w którym często szuka aktualności, będzie to dla niego sporym ułatwieniem. Wydawca natomiast, dzięki znajomości swoich użytkowników, będzie mógł stworzyć e-pasaż dokładnie odpowiadający ich potrzebom - tłumaczy Tomasz Samul, dyrektor sieci afiliacyjnej Novem.

Wydawca biorący udział w tworzeniu e-pasażu będzie wynagradzany podobnie jak przy udziale w programie afiliacyjnym, czyli w modelu „płać za efekt”. Od każdej prawidłowo przeprowadzonej transakcji, zainicjowanej na stronie wydawcy, odliczana będzie prowizja dla niego.

Jak twierdzą przedstawiciele Novem, nowe narzędzie cieszy się sporym zainteresowaniem. W ciągu zaledwie kilku dni od jego udostępnienia wydawcy Novem otworzyli już ponad 400 e-pasaży.

>> Czytaj też: Handel w sieci, czyli jak łatwo zwiększyć sprzedaż


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *