Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie

14-10-2009, 14:19

22 października 2009 roku odbędzie się konferencja E-fektywny Marketing, podczas której niezależni eksperci zaprezentują badania i trendy w e-marketingu dla branży turystycznej i hotelarskiej. Specjaliści z takich firm, jak Google, MaxRoy, Allegro, Symetria, Divante oraz Blip, pokażą, jak skutecznie wykorzystywać promocję w internecie.

Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci.

Na konferencji znajdzie się także miejsce dla zagadnień związanych z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.

W ramach projektu E-fektywny Marketing zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z reklamy internetowej w wyszukiwarkach, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.

Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego praktycy z marketingu internetowego wyróżnią również najbardziej interesujące witryny WWW.

Więcej informacji na stronie konferencji E-fektywny Marketing


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *