E-commerce w praktyce - już w sobotę w Poznaniu

27-01-2010, 02:04

30 stycznia, w budynku poznańskiej Słodowni w Starym Browarze, odbędzie się kolejna edycja warsztatów ShopCamp.

Spotkanie przeznaczone jest przede wszystkim dla właścicieli sklepów internetowych. Filozofia ShopCamp to nacisk na praktyczne wykorzystanie łatwo dostępnych narzędzi, zjawisk i trendów obecnych w internecie. ShopCamp prowadzony jest głównie przez praktyków - właścicieli dochodowych sklepów internetowych oraz dostawców specjalistycznych usług.

Podczas poznańskiej edycji spotkania pojawią się również tematy związane z wykorzystaniem serwisów społecznościowych - takich jak Blip, Flaker czy Facebook - do zwiększania sprzedaży i budowy trwałych relacji z klientami.

Identycznie jak w przypadku poprzedniej edycji ShopCamp, nadchodząca impreza składać się będzie z dwóch części. W części otwartej pojawi się kilkanaście prezentacji, zaś zamkniętą część stanowić będą płatne warsztaty, w trakcie których eksperci zamierzają skoncentrować się na kwestiach związanych z promowaniem i optymalizacją funkcjonowania konkretnych sklepów biorących udział w warsztatach. Dokładna agenda spotkania dostępna jest na stronie imprezy.

Spotkania ShopCamp, objęte oficjalnym mecenatem firmy DotPay S.A., promują inicjatywę Shopping 2.0, czyli społecznościowego podejścia do budowania relacji między sklepami a ich klientami. Do końca czerwca 2010 roku warsztaty mają odbyć się w pięciu polskich miastach. Informacje o kolejnych spotkaniach można na bieżąco śledzić na stronie ShopCampu.


Następny artykuł » zamknij

HP wchodzi w muzykę

Tematy pokrewne:  

tag spotkaniatag ShopCamptag Poznańtag e-commercetag e-biznes
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30