Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

I tym razem siódemka okazała się być szczęśliwa. Od 14 do 22 maja w siedmiu miastach, które odwiedziła Akademia Empathy, w bezpłatnych seminariach uczestniczyło aż 535 osób. Przyszli tłumnie, by dowiedzieć się, jak wygląda e-commerce w praktyce.

E-commerce w Praktyce - infografika
fot. - E-commerce w Praktyce - infografika
Statystyki prezentują się dumnie. Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawa, Kraków i Katowice. W sumie 7 miast, 2049 przejechanych kilometrów, 31 godzin wykładów prowadzonych przez 22 prelegentów. Choć niewątpliwie cieszą oko, nie o liczby tu chodzi. W czasie tegorocznej edycji roadshow „E-commerce w Praktyce” miała miejsce rzecz o wiele bardziej znacząca. W kuluarach spotkali się ze sobą właściciele dużych i dobrze prosperujących e-biznesów z mniejszymi graczami, tymi, którzy dopiero myślą o starcie oraz ekspertami, którzy działają w tej branży od lat. W sumie przedstawiciele ponad 400 firm dostali niepowtarzalną szansę zarówno do networkingu, jak i zdobycia unikalnej wiedzy o nowych produktach i usługach na e-rynku.

Merytorycznie i konkretnie

Siłą konferencji okazała się agenda, w której znalazły się tematy wzajemnie dopełniające – od marketingu, przez zaufanie w sieci oraz rozwiązania logistyczne, po rekomendacje i nowe prawo unijne. To sprawiło, że każdy mógł znaleźć interesującą go kwestię i porozmawiać o niej ze specjalistami.

Dorota Szpytma dopiero myśli o rozpoczęciu działalności w internecie. To dlatego najbardziej czekałam na informacje o tym, jak wystartować, gdzie szukać wsparcia i swojej szansy na e-rynku - wyjaśniła. Drudzy, jak Janusz Olszewski z CSD, szukali inspiracji. Na co dzień zajmuję się grafiką, a tu przyszedłem, żeby zobaczyć, czego potencjalni klienci naszej firmy oczekują - tłumaczył. Inni, w tym Adrian Hrehorowicz i Robert Kwissa z sieci hurtowni elektrycznych i elektrotechnicznych Tim S.A., są przekonani, że każdy, kto nie śledzi trendów w branży, oddaje walkowerem walkę o e-klienta swojej konkurencji. A my chcemy się cały czas uczyć i rozwijać, stąd nasza obecność - zdradzili w kuluarach.

Prócz prelekcji partnerów wydarzenia, można było posłuchać ludzi, którzy w branży e-commerce o klienta walczą każdego dnia, w tym m.in. Marcina Szuścika z CentrumOLIWY.com, Rafała Irli ze sklepu Albertus czy Patryka Lauryna reprezentującego Audiomagic.pl. Wystąpienia kończyła zazwyczaj seria pytań, co potwierdziło, że taka forma edukacji jest niezwykle potrzebna na rynku.

RoadShow must go on!

W stolicy Wielkopolski Mariusz Wesołowski, który na co dzień „prostuje krzywizny w e-biznesie”, stwierdził, że na nieobecność na tym wydarzeniu po prostu nie można było sobie pozwolić. Uspokajamy tych, którzy przegapili tegoroczną edycję - Akademia Empathy dopiero się rozkręca. Być może w przyszłym roku zwiększymy do dziesięciu liczbę miast? - sugerowała Anna Rak, Country Manager Trusted Shops, jednego z partnerów wydarzenia. Jedno jest pewne. Kolejna edycja roadshow „E-commerce w Praktyce” już w przyszłym roku. W międzyczasie szykują się następne bezpłatne wydarzenia dla branży internetowej, więcej informacji na stronie: www.akademiaempathy.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR