Dziesiątki tysięcy firm chce swoich profili w Google+

15-07-2011, 13:40

Brak odpowiedników stron "fanpage" w Google+ okazuje się dużym problemem dla firm, które chcą tam promować swoje usługi.

Larry Page oficjalnie potwierdził, że z Google+ korzysta już ponad 10 mln internautów, jednak bardzo duże zainteresowanie usługą wykazują również firmy.

>>Czytaj także: Miliard wiadomości dziennie na Google+ i świetny wynik finansowy firmy

Sonda
Google powinno kopiować rozwiązania znane z Facebooka?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak policzył serwis TheNextWeb, już ponad 36 tys. internautów wypełniło formularz, za pośrednictwem którego można zgłaszać swoje kandydatury do testów odpowiedników stron fanowskich znanych z Facebooka.

Christian Oestlien napisał na Google+: Nie żartowałem, gdy mówiłem, że zainteresowanie nową funkcją jest ogromne. Nasz stary formularz osiągnął maksymalną pojemność, więc stworzyliśmy nowy, który umożliwi przyłączanie się do testów.

Standardowe arkusze Dokumentów Google pozwalają na wypełnienie 400 tys. komórek, więc jeden powinien pomieścić informacje o ok. 36 tysiącach formularzy złożonych z 11 pól. Na razie nie wiadomo jednak, czy wyszukiwarkowy gigant rzeczywiście użył po prostu standardowego dokumentu, który może utworzyć każdy internauta.

Tydzień temu Google informowało, że w ciągu najbliższych 14 dni udostępni użytkownikom Google+ możliwość tworzenia profili firm czy stron internetowych. Już teraz rozwiązanie testują m.in. Ford, Dell czy MTV.

>>Czytaj także: Google+ z profilami dla firm w ciągu dwóch tygodni


  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031